Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.

"Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"

- do pobrania odpowiedzi_na_pytania_wykonawcy_-_12.09.2012.pdf
odpowiedz_na_pytanie_wykonawcy_11.09.2012.pdf
zapytanie_wykonawcy_zp.9.2012.pdf
odpowiedz_na_pytanie_wykonawcy_2.docx
odpowiedz_na_pytanie_wykonawcy_12.09.2012.bmp

UWAGA!

Zamawiający dokonuje zmian w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz treści ogłoszenia o zamówieniu. Zmiany w SIWZ dotyczą Działu II i III - wzoru umowy, gdzie zmieniono: § 3 pkt 9, § 12, § 20 (w pierwotnym wzorze umowy omyłkowo wpisano §2 ust. 1 pkt 3), §14 (usunięto zapis z pierwotnego wzoru umowy o treści: Zamawiający zastrzega, że wypłata wynagrodzenia jest uzależniona od posiadania przez Zamawiającego środków na koncie projektu. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przekazaniu transz na realizację projektu przez Instytucję pośredniczą).

Do pobrania: siwz.doc

wzor_umowy.doc
ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_12.09.2012.pdf

                                                                                                                 Płock 7.09.2012

UWAGA !!!

 

Zamawiający, na postawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych uprzejmie informuje, iż w związku z nadesłaniem licznych zapytań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz brakiem możliwości terminowego udzielenia odpowiedzi, przedłuża termin składania ofert do dnia 14 września 2012r. Powyższe zmiany wprowadza się na str. 9 i 10 SIWZ oraz prowadzą one do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

Do pobrania:

1. SIWZ - siwz_7.09.2012.doc

2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_7.09.2012.pdf

 

 

 

 

 

                                                                                                           Płock, 07.09.2012

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.

"Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"

 

 

 

 

 

                                                                                                                              Płock, 06.09.2012

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.

"Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"

 

 

 

                                                                                                           Płock, dnia 06.09.2012

UWAGA!!!

 

Zamawiający, Związek Gmin Regionu Płockiego informuje, iż nastąpiła zmiana treści SIWZ pod kątem numeru postępowania, tj. zamiast ZP/8/2012 jest ZP/9/2012. Zmian dokonano na stronach: 1, 14, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 25.

Jedocześnie Zamawiający informuje, iż powyższa zmiana ma również zastosowanie dla odpowiedzi na pytania do SIWZ publikowanych w dniach 04.09.2012 oraz 06.09.2012.

 

Do pobrania: siwz_po_zmianach_wrzesien_2012.doc

 

 

                                                                                                            

 
 
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.PZP Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania złożone do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pt.

"Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"

 
 
 
 
 
 

 

                                                                                                                                  Płock, dnia 31.08.2012 r.

 

Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

Dokumenty do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz__wdrozenie_sierpien_2012.doc

- zalacznik_nr_7.pdf

- zalacznik_nr_8.pdf

- zalacznik_nr_9.pdf

- zalacznik_nr_10.pdf

- zalacznik_nr_11.pdf

2. Ogłoszenie o zamówieniu - ogloszenie_o_zamowieniu_z_dnia_31.08.2012.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1483918]

przewiń do góry