Wersja archiwalna 2012-08-31 12:02:48
Płock, dnia 31.08.2012 r.
Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
Dokumenty do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz__wdrozenie_sierpien_2012.doc
2. Ogłoszenie o zamówieniu - ogloszenie_o_zamowieniu_z_dnia_31.08.2012.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2012-08-31
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-31 12:02:48
- Liczba odsłon: 2815
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: