Wersja archiwalna 2019-08-13 12:09:37

Płock, dnia 3 października 2018 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowaniaz-kp_271_9_2018.pdf

Płock, dnia 02 października 2018 r.

Z-KP.271.9.2018

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.

 „Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego”

 

Zamawiający zgodnie z art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn.zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 18 985 439,88 zł z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:

 

Część I        3 056 447,74 zł brutto   

Część II       6 295 824,60 zł brutto

Część III –     2 377 726,82 zł brutto

Część IV –     4 398 788,66 zł brutto

Część V      2 856 652,06 zł brutto


Do terminu złożenia ofert, tj. do dnia 2 października 2018 r.  do godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:

  

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Termin

realizacji

Warunki

płatności

 

1.

 

Tonsmeier Centrum Sp. z o. o. 

ul.  Łąkoszyńska 127
99-300 Kutno

 

Część V -
11 022 998,40

 

01.01.2019 r.

-

31.12.2020 r.

 

30 dni

 

2.


ENERIS Surowce S.A. Oddział w
Tomaszowie Mazowieckim
ul.Majowa 87/89
97-200 Tomaszów Mazowiecki
  

Część IV -
13 097 505,60

 

01.01.2019 r.

-

31.12.2020 r.

 

 

30 dni

 

3.


EKO – MAZ Sp.  z o. o.


ul.Gierzyńskiego 177
09-407 Płock
  

Część I –
9 990 000,00
Część V –
7 147 440,00

 

01.01.2019 r.

-

31.12.2020 r.

 

30 dni

 

4.
  
Konsorcjum Firm: 

Lider Konsorcjum – REMONDIS Sp.  z o. o.
w Warszawie Oddział w Płocku
Konsorcjant – SUEZ Płocka
Gospodarka Komunalna Sp. z o. o. 

ul. Przemysłowa 32
09-400 Płock
  
Część I –
9 594 151,55
Część II –
17 302 580,88

 

01.01.2019 r.

-

31.12.2020 r.

 

30 dni

 

5.


REMONDIS Sp. z o. o. w Warszawie
Oddział w Płocku
ul.Przemysłowa 32
09-400 Płock
  
Część III –
7 124 052,45

 

01.01.2019 r.

-

31.12.2020 r.

 

30 dni

 

 

6.

 
SUEZ Płocka Gospodarka
Komunalna Sp. z o. o. 
ul. Przemysłowa 31
09-400 Płock
  
Część IV –
13 650 682,68
Część V  7 642 560,60

 

01.01.2019 r.

-

31.12.2020 r.

 

30 dni




Płock, dnia 26 września 2018 r.

 

Komunikat

Dotyczy: Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ (komunikat z dnia 12 września 2018 r.)

Zamawiający informuje iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców do treści SIWZ zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 12 września 2018 r. nastąpiła omyłka pisarska. 

W związku z powyższym Zamawiający publikuje skorygowane odpowiedzi na pytania nr 82, 411 i 413.

odpowiedz_na_pytania_do_tresci_siwz-z-kp_271_9_2018.pdf



Płock, dn. 21 września 2018 r.


- Komunikat -

Dotyczy: odpowiedzi na pytania do treści SIWZ z dnia 11.09.2018 r.

 

Zamawiający informuje, iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców w dniu 11.09.2018r. nastąpiła omyłka pisarska.

W związku z powyższym Zamawiający publikuje odpowiedź na pytanie nr 334, str. 98/129.

odpowiedz_na_pytanie_wykonawcy_z-kp_271_9_2018.pdf


Płock, dn. 17 września 2018 r.

 

Modyfikacja treści SIWZ

  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  2. Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ informacja_dotyczaca_zmiany_tresci_siwz_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  4. Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor I opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_i_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  5. Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor II opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_ii_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  6. Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor III opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_iii_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  7. Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor IV opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_iv_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  8. Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor V opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_v_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  9. Załącznik nr 10 do SIWZ – Projekt umowy zalacznik_nr_10_do_siwz_-_projekt_umowy_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  10. Załącznik nr 1 do OPZ – Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzenia zastępczego Wykonawcy zalacznik_nr_1_do_opz_-_specyfikacja_techniczna_pliku_raportu_z_urzadzen_zastepczych_wykonawcy_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  11. Załącznik nr 3 do OPZ – Wzór miesięcznej karty bilansu zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  12. Załącznik nr 9 do OPZ – Charakterystyka Gmin zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakterystyka_gmin_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
  13. Załącznik nr 13 do OPZ – Instrukcja użytkowania zalacznik_nr_13_do_opz_-_instrukcja_uzytkowania_z-kp_271_9_2018_zm.pdf


Płock, dn. 12 września 2018 r.


- Komunikat -

Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ z dnia 11.09.2018 r. – korekta

 

Zamawiający informuje, iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców w dniu 11.09.2018 r. nastąpiła omyłka pisarska w numeracji pytań (omyłka w odpowiedziach wpływająca na odwołania do odpowiedzi poprzedzających Zamawiającego ).

W związku z powyższym pytanie numer 148 przyjmuje numer 457. Zamawiający publikuje ponownie odpowiedzi na pytania Wykonawców z poprawną numeracją, treść pytań i odpowiedzi nie uległa zmianie.

odpowiedzi_na_pytania__do_tresci_siwz.pdf


Płock, dn. 11 września 2018 r.

 

Odpowiedzi na pytania wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:



Płock, dn. 11 września 2018 r.

UWAGA!

W związku z dokonaniem zmian w treści SIWZ oraz zmian w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym, wydłużono termin składania ofert do dnia 02 października 2018 r., do godz. 10:00.

ogloszenie_o_zmianie_zamowienia_z-kp_271_9_2018.pdf




Płock, dn. 24.08.2018r

Modyfikacja treści SIWZ:

1. Sprostowanie treści ogłoszenia: sprostowanie_tresci_ogloszenia_z-kp_271_9_2018.pdf
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia po zmianach: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_po_zmianach_z-kp_271_9_2018.pdf


Płock, dn. 24.08.2018r

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

odpowiedz_na_pytania_wykonawcow_z-kp_271_9_2018.pdf


Płock, dn. 13.08.2018r

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

scan_1_kp_271_9_2018.pdf

Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy” zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofert_z-kp_271_9_2018.odt

Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ” zalacznik_nr_2_-_formularz_jedz_z-kp_271_9_2018.doc

Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców”  zalacznik_nr_3_do_siwz_-_inf._dot._podwykonawcow_z-kp_271_9_2018.odt

Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”  zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_9_2018.odt

Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego” 

zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_9_2018.odt

Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług” zalacznik_nr_6_do_siwz_-_wykaz_uslug_z-kp_271_9_2018.doc

Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych    dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami” zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_9_2018.odt

Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób” zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_9_2018.odt




Płock, dn. 07 sierpnia 2018 r.

"Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych

z nieruchomości zlokalizowanych

na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych


Dokumenty do pobrania:

1. Ogłoszenie o zamówieniu ogloszenie_o_zamowieniu_z-kp_271_9_2018_.pdf

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_9_2018.pdf

3. Dział II do "SIWZ" pn.: "Opis przedmiotu zamówienia"

1) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_i_z-kp_271_9_2018.pdf

2) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_ii_z-kp_271_9_2018.pdf

3) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III dzial_iii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_iii_z-kp_271_9_2018.pdf

4) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IV dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_iv_z-kp_271_9_2018.pdf

5) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część V dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_v_z-kp_271_9_2018.pdf

6) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówienia (załącznika do OPZ)

a) załącznik nr 1 – pn.: załącznik nr 1 – pn.: "Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzeń zastępczych Wykonawcy zalacznik_nr_1_do_opz_-_specyfikacja_techniczna_pliku_raportuz_urzadzen_zastepczych_wykonawcy__z-kp_271_9_2018.pdf

b) załącznik nr 2 – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym” zalacznik_nr_2_do_opz_-_raport_od_wykonawcy_-_odpady_odebrane_z_kodem_awaryjnym__z-kp_271_9_2018.xlsx 

c) załącznik nr 3 – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu” zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu__z-kp_271_9_2018.pdf

d) załącznik nr 4 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe” zalacznik_nr_4_do_opz_-_raport_z_wykonania_-_nieruchomosci_nzm__z-kp_271_9_2018.xlsx

e) załącznik nr 5 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe” zalacznik_nr_5_do_opz_-_raport_z_wykoania_-_nieruchomosci_zam__z-kp_271_9_2018..xlsx 

f) załącznik nr 6 – pn.: „Zestawienie raportów wagowych” zalacznik_nr_6_do_opz_-_zestawienie_raportow_wagowych__z-kp_271_9_2018.xlsx

g) załącznik nr 7 – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności” zalacznik_nr_7_do_opz_-_zestawienie_wykonanych_czynnosci__z-kp_271_9_2018.pdf

h) załącznik nr 8 – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy” zalacznik_nr_8_do_opz_-_rejest_nieruchomosci_dla_wykonawcy__z-kp_271_9_2018.pdf

i) załącznik nr 9 – pn.: „Charakterystyka Gmin” zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakterystyka_gmin__z-kp_271_9_2018.pdf 

j) załącznik nr 10 – pn.: „Odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami w granicach Gminy” zalacznik_nr_10_do_opz_-_odleglosci_pomiedzy_poszczegolnymi_miejscowosciami_w_ganicy_gminy__z-kp_271_9_2018.xlsx

k) załącznik nr 11 – pn.: „Projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego – w zakresie gospodarki odpadami” zalacznik_nr_11_do_opz_-_projekt_regulaminu_utrzymania_czystosci_i_porzadku_na_terenie_zgrp_-_w_zakresie_gospodarki_odpadami_komunalnymi.pdf

l) załącznik nr 12 – pn.: „Podział terenu Związku Gmin Regionu Płockiego na sektory” zalacznik_nr_12_do_opz_-_podzial_terenu_zwiazku_gmin_regionu_plockiego_na_sektory__z-kp_271_9_2018.odt

 4. Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy” zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_9_2018.pdf
 5.  Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ” zalacznik_nr_2_-_formularz_jedz_z-kp_271_9_2018.doc
 6.  Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców” zalacznik_nr_3_do_siwz_-_informacje_dotyczace_podwykonawcow_z-kp_271_9_2018.pdf
 7. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”  zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_9_2018.pdf
 8.  Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego” zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_9_2018.pdf
 9.  Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług” zalacznik_nr_6_do_siwz_-_wykaz_uslug_z-kp_271_9_2018.pdf
 10. Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych    dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami” zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_9_2018.pdf
 11. Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób” zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_9_2018.pdf
 12.  Załącznik nr 9 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny RODO” zalacznik_nr_9_-_obowiazek_informacyjny_rodo_z-kp_271_9_2018.pdf
 13.  Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Projekt umowy” zalacznik_nr_10_do_siwz_-_projekt_umowy_z-kp_271_9_2018.pdf
 1) załącznik nr 4 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych zalacznik_nr_4_do_umowy_-_umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_z-kp_271_9_2018.pdf

[Liczba odsłon: 1484087]

przewiń do góry