Wersja archiwalna 2018-10-03 13:42:41
Płock, dnia 3 października 2018 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania:zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowaniaz-kp_271_9_2018.pdf
Płock, dnia 02 października 2018 r.
Z-KP.271.9.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.
„Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego”
Zamawiający zgodnie z art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn.zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 18 985 439,88 zł z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:
Część I – 3 056 447,74 zł brutto
Część II – 6 295 824,60 zł brutto
Część III – 2 377 726,82 zł brutto
Część IV – 4 398 788,66 zł brutto
Część V – 2 856 652,06 zł brutto
Do terminu złożenia ofert, tj. do dnia 2 października 2018 r. do godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena ofertowa brutto (zł) |
Termin realizacji |
Warunki płatności |
1. |
Tonsmeier Centrum Sp. z o. o. ul. Łąkoszyńska 127 99-300 Kutno |
Część V -
11 022 998,40 |
01.01.2019 r. - 31.12.2020 r. |
30 dni |
2. | ENERIS Surowce S.A. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ul.Majowa 87/89 97-200 Tomaszów Mazowiecki | Część IV - 13 097 505,60 |
01.01.2019 r. - 31.12.2020 r.
|
30 dni |
3. |
EKO – MAZ Sp. z o. o. ul.Gierzyńskiego 177 09-407 Płock | Część I – 9 990 000,00 Część V – 7 147 440,00 |
01.01.2019 r. - 31.12.2020 r. |
30 dni |
4. | Konsorcjum Firm: Lider Konsorcjum – REMONDIS Sp. z o. o. w Warszawie Oddział w Płocku Konsorcjant – SUEZ Płocka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 32 09-400 Płock | Część I – 9 594 151,55 Część II – 17 302 580,88 |
01.01.2019 r. - 31.12.2020 r. |
30 dni |
5. |
REMONDIS Sp. z o. o. w Warszawie
Oddział w Płocku ul.Przemysłowa 32 09-400 Płock | Część III – 7 124 052,45 |
01.01.2019 r. - 31.12.2020 r. |
30 dni
|
6. |
SUEZ Płocka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 31 09-400 Płock | Część IV – 13 650 682,68 Część V – 7 642 560,60 |
01.01.2019 r. - 31.12.2020 r. |
30 dni |
Płock, dnia 26 września 2018 r.
Komunikat
Dotyczy: Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ (komunikat z dnia 12 września 2018 r.)
Zamawiający informuje iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców do treści SIWZ zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 12 września 2018 r. nastąpiła omyłka pisarska.
W związku z powyższym Zamawiający publikuje skorygowane odpowiedzi na pytania nr 82, 411 i 413.
odpowiedz_na_pytania_do_tresci_siwz-z-kp_271_9_2018.pdf
Płock, dn. 21 września 2018 r.
- Komunikat -
Dotyczy: odpowiedzi na pytania do treści SIWZ z dnia 11.09.2018 r.
Zamawiający informuje, iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców w dniu 11.09.2018r. nastąpiła omyłka pisarska.
W związku z powyższym Zamawiający publikuje odpowiedź na pytanie nr 334, str. 98/129.
odpowiedz_na_pytanie_wykonawcy_z-kp_271_9_2018.pdf
Płock, dn. 17 września 2018 r.
Modyfikacja treści SIWZ
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ informacja_dotyczaca_zmiany_tresci_siwz_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor I opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_i_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor II opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_ii_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor III opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_iii_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor IV opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_iv_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Opis Przedmiotu Zamówienia – Sektor V opis_przedmiotu_zamowienia_-_sektor_v_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Załącznik nr 10 do SIWZ – Projekt umowy zalacznik_nr_10_do_siwz_-_projekt_umowy_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Załącznik nr 1 do OPZ – Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzenia zastępczego Wykonawcy zalacznik_nr_1_do_opz_-_specyfikacja_techniczna_pliku_raportu_z_urzadzen_zastepczych_wykonawcy_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Załącznik nr 3 do OPZ – Wzór miesięcznej karty bilansu zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Załącznik nr 9 do OPZ – Charakterystyka Gmin zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakterystyka_gmin_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
- Załącznik nr 13 do OPZ – Instrukcja użytkowania zalacznik_nr_13_do_opz_-_instrukcja_uzytkowania_z-kp_271_9_2018_zm.pdf
Płock, dn. 12 września 2018 r.
- Komunikat -
Odpowiedzi
na pytania do treści SIWZ z dnia 11.09.2018 r. – korekta
Zamawiający
informuje, iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców w dniu
11.09.2018 r. nastąpiła omyłka pisarska w numeracji pytań (omyłka w
odpowiedziach wpływająca na odwołania do odpowiedzi poprzedzających Zamawiającego
).
W
związku z powyższym pytanie numer 148 przyjmuje numer 457. Zamawiający
publikuje ponownie odpowiedzi na pytania Wykonawców z poprawną numeracją, treść
pytań i odpowiedzi nie uległa zmianie.
odpowiedzi_na_pytania__do_tresci_siwz.pdf
Płock, dn. 11 września 2018 r.
Odpowiedzi na pytania wykonawców
Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:
W związku z dokonaniem zmian w treści SIWZ oraz zmian w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym, wydłużono termin składania ofert do dnia 02 października 2018 r., do godz. 10:00.
Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:
Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:
Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy” zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofert_z-kp_271_9_2018.odt
Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ” zalacznik_nr_2_-_formularz_jedz_z-kp_271_9_2018.doc
Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców” zalacznik_nr_3_do_siwz_-_inf._dot._podwykonawcow_z-kp_271_9_2018.odt
Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej” zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_9_2018.odt
Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”
zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_9_2018.odt
Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług” zalacznik_nr_6_do_siwz_-_wykaz_uslug_z-kp_271_9_2018.doc
Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami” zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_9_2018.odt
Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób” zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_9_2018.odt
"Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z nieruchomości zlokalizowanych
na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Dokumenty do pobrania:
1. Ogłoszenie o zamówieniu ogloszenie_o_zamowieniu_z-kp_271_9_2018_.pdf
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_9_2018.pdf
3. Dział II do "SIWZ" pn.: "Opis przedmiotu zamówienia"
1) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_i_z-kp_271_9_2018.pdf
2) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_ii_z-kp_271_9_2018.pdf
3) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III dzial_iii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_iii_z-kp_271_9_2018.pdf
4) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IV dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_iv_z-kp_271_9_2018.pdf
5) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część V dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_v_z-kp_271_9_2018.pdf
6) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówienia (załącznika do OPZ)
4. Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy” zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_9_2018.pdfa) załącznik nr 1 – pn.: załącznik nr 1 – pn.: "Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzeń zastępczych Wykonawcy” zalacznik_nr_1_do_opz_-_specyfikacja_techniczna_pliku_raportuz_urzadzen_zastepczych_wykonawcy__z-kp_271_9_2018.pdf
b) załącznik nr 2 – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym” zalacznik_nr_2_do_opz_-_raport_od_wykonawcy_-_odpady_odebrane_z_kodem_awaryjnym__z-kp_271_9_2018.xlsx
c) załącznik nr 3 – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu” zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu__z-kp_271_9_2018.pdf
d) załącznik nr 4 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe” zalacznik_nr_4_do_opz_-_raport_z_wykonania_-_nieruchomosci_nzm__z-kp_271_9_2018.xlsx
e) załącznik nr 5 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe” zalacznik_nr_5_do_opz_-_raport_z_wykoania_-_nieruchomosci_zam__z-kp_271_9_2018..xlsx
f) załącznik nr 6 – pn.: „Zestawienie raportów wagowych” zalacznik_nr_6_do_opz_-_zestawienie_raportow_wagowych__z-kp_271_9_2018.xlsx
g) załącznik nr 7 – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności” zalacznik_nr_7_do_opz_-_zestawienie_wykonanych_czynnosci__z-kp_271_9_2018.pdf
h) załącznik nr 8 – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy” zalacznik_nr_8_do_opz_-_rejest_nieruchomosci_dla_wykonawcy__z-kp_271_9_2018.pdf
i) załącznik nr 9 – pn.: „Charakterystyka Gmin” zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakterystyka_gmin__z-kp_271_9_2018.pdf
j) załącznik nr 10 – pn.: „Odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami w granicach Gminy” zalacznik_nr_10_do_opz_-_odleglosci_pomiedzy_poszczegolnymi_miejscowosciami_w_ganicy_gminy__z-kp_271_9_2018.xlsx
k) załącznik nr 11 – pn.: „Projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego – w zakresie gospodarki odpadami” zalacznik_nr_11_do_opz_-_projekt_regulaminu_utrzymania_czystosci_i_porzadku_na_terenie_zgrp_-_w_zakresie_gospodarki_odpadami_komunalnymi.pdf
l) załącznik nr 12 – pn.: „Podział terenu Związku Gmin Regionu Płockiego na sektory” zalacznik_nr_12_do_opz_-_podzial_terenu_zwiazku_gmin_regionu_plockiego_na_sektory__z-kp_271_9_2018.odt
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-10-03
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-03 13:42:41
- Liczba odsłon: 20237
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2018-08-07 22:14:05 2018-08-07 22:25:44 2018-08-07 22:29:39 2018-08-07 22:48:37 2018-08-07 23:10:59 2018-08-07 23:26:59 2018-08-07 23:27:54 2018-08-07 23:28:23 2018-08-07 23:31:29 2018-08-07 23:35:26 2018-08-07 23:37:15 2018-08-07 23:43:04 2018-08-13 14:52:06 2018-08-13 15:15:11 2018-08-24 14:56:19 2018-08-24 15:01:22 2018-09-11 21:17:32 2018-09-12 16:05:37 2018-09-17 13:46:37 2018-09-17 13:47:21 2018-09-21 08:27:10 2018-09-26 18:50:19 2018-10-02 13:20:32 2018-10-02 13:24:17 2018-10-02 13:25:41 2018-10-02 13:26:22 2018-10-02 13:28:23 2018-10-02 13:36:22 2018-10-02 13:43:25 2018-10-02 13:45:20 2018-10-02 15:06:39 2018-10-02 15:06:45 2018-10-02 21:55:14 2018-10-02 21:57:15 2018-10-02 21:57:53 2018-10-02 22:17:42 2018-10-02 22:19:56 2018-10-03 13:40:36 2018-10-03 13:42:41 2019-08-13 12:09:37 2019-08-13 12:17:57 2020-01-22 00:48:46