Wersja archiwalna 2018-11-23 21:56:37

Płock, 23 listopada 2018 r.

- Komunikat -

Odpowiedzi na pytania do treści SIWZ z dnia 22 listopada 2018 r. – korekta

 

Zamawiający informuje, iż w opublikowanej odpowiedzi na pytania Wykonawców

w dniu 22 listopada 2018 r. nastąpiła omyłka pisarska, w związku z tym:

  • pytanie zamieszczone pod odpowiedzią na pytanie nr 295 nazwane jako: „Pytanie 80” otrzymuje nowe brzmienie „296. Pytanie” oraz pytanie zamieszczone pod odpowiedzią na pytanie nr  361 nazwane jako: „Pytanie 146” otrzymuje nowe brzmienie „362. Pytanie”. Tym samym uległa zmianie kolejność w numeracji pytań od numeru 296, w taki sposób, iż ostatnie pytanie otrzymało numer - „380”;
  • sformułowanie o treści: „Pytanie 163” znajdujące się pod pytaniem nr 379 otrzymuje nowe brzmienie o treści: „Odpowiedź”;
  • dokonuje się korekty odpowiedzi na pytania nr: 84, 85, 86, 87, 88, 193, 231, 232, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 311, 336;
  • zamieszczono skorygowaną odpowiedź na pytanie nr 331.

Poniżej Zamawiający publikuje jednolity tekst pytań i odpowiedzi do treści SIWZ

pytania_i_odpowiedzi_do_tresci_siwz_-_korekta_z_kp_271_14_2018



Płock, 23 listopada 2018 r.

- Komunikat -

Modyfikacja treści SIWZ

W nawiązaniu do udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczących wyjaśnienia treści SIWZ, Zamawiający poniżej publikuje tekst jednolity następujących dokumentów:

  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_kp_271_14_2018_23112018.pdf
  2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z_kp_271_14_2018;
  3. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. I opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_i_z_kp_271_14_2018;
  4. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. II opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_ii_z_kp_271_14_2018
  5. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. III opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_iii_z_kp_271_14_2018;
  6. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. IV opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_iv_z_kp_271_14_2018;
  7. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. V opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_v_z_kp_271_14_2018;
  8. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. VI opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_vi_z_kp_271_14_2018;
  9. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. VII opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_vii_z_kp_271_14_2018;
  10. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. VIII opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_viii_z_kp_271_14_2018;
  11. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. IX opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_ix_z_kp_271_14_2018;
  12. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. X opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_x_z_kp_271_14_2018;
  13. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. XI opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_xi_z_kp_271_14_2018;
  14. Opis Przedmiotu Zamówienia – cz. XII opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_xii_z_kp_271_14_2018;
  15. Załącznik nr 10 do SIWZ – Projekt umowy zalacznik_nr_10_do_siwz_-_pn._projekt_umowy_z_kp_271_14_2018;


Płock, 23 listopada 2018 r.


- Komunikat -

UWAGA!

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

W związku z dokonaniem zmian w treści SIWZ oraz zmian w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym, wydłużono termin składania ofert do dnia 03 grudnia 2018 r. do godz.: 10:00.

sprostowanie_ogloszenia_o_zamowieniu_z_kp_271_14_2018



Płock, dnia 22 listopada 2018r

 

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

 

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

odpowiedzi_zamawiajacego_-_22.11.2019


Płock, dnia 21 listopada 2018 r.

- Komunikat -

Dotyczy: załącznika nr 2 do SIWZ pn.: „FORMULARZ JEDZ”. 

Zamawiający publikuje zaktualizowany załącznik nr 2 do SIWZ pn.: ”Formularz JEDZ”

zalacznik_nr_2_-_formularz_jedz_z-kp_271_14_2018


Płock, dnia 19 listopada 2018 r.

- Komunikat -

Dotyczy: załącznika nr 9 do OPZ pn.: „Charakterystyka Gmin”. 

Zamawiający publikuje zaktualizowany załącznik nr 9 do OPZ pn.: ”Charakterystyka Gmin”

zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakterystyka_gmin__po_zmianach


Płock, dnia 19 listopada 2018 r.

Odpowiedź na pytanie Wykonawcy

Zamawiający publikuje pytanie i odpowiedź:

odpowiedz_na_pytanie_wykonawcy


Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy” zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofertowy_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ” zalacznik_nr_2_-_formularz_jedz_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców”  zalacznik_nr_3_do_siwz_-_inf._dot._podwykonawcow_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”  zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego” zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług” zalacznik_nr_6_do_siwz_-_wykaz_uslug_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych    dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami” załączyć załącznik zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_14_2018.docx

Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób” załączyć załącznik zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_14_2018.docx

Płock, dnia 26 października 2018 r.

Modyfikacja treści SIWZ

  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_kp_271_14_2018..pdf
  2. Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ:zawiadomienie_o_zmianie_tresci_siwz_z_kp_271_14_2018..pdf


Płock, dn. 22 października 2018 r. 

Modyfikacja treści SIWZ

  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
    sprostowanie_ogloszenia_o_zamowieniu_z_kp_271_14_2018.pdf

  2. Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ:
    zawiadomienie_o_zmianie_tresci_siwz_z_kp_271_14_2018.pdf

Płock, dn. 19 października 2018 r.

"Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych

z nieruchomości zlokalizowanych

na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych


Dokumenty do pobrania:


1.
Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowieniu_z-kp_271_14_.2018.pdf
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_14_.2018.pdf
3. Dział II do "SIWZ" pn.: "Opis przedmiotu zamówienia":

1) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_i_z-kp_271_14_.2018.pdf
2) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc__ii_z-kp_271_14_.2018.pdf
3) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_iii_z-kp_271_14_.2018.pdf
4) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IV: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_iv_z-kp_271_14_.2018.pdf
5) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część V: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_v_z-kp_271_14_.2018.pdf 
6) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część VI: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_vi_z-kp_271_14_.2018.pdf
7) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część VII: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_vii_z-kp_271_14_.2018.pdf
8) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część VIII: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_viii_z-kp_271_14_.2018.pdf
9) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IX: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_ix_z-kp_271_14_.2018.pdf
10) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część X: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_x_z-kp_271_14_.2018.pdf
11) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część XI: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_xi_z-kp_271_14_.2018.pdf
12) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część XII: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_xii_z-kp_271_14_.2018.pdf

13) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówienia:
b) załącznik nr 2 – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym”: zalacznik_nr_2_do_opz_-_raport_wykonawcy_-_odpady_odebrane_z_kodem_awaryjnym_z-kp_271_14_.2018.pdf
c) załącznik nr 3 – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu”: zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu_z-kp_271_14_.2018.pdf
d) załącznik nr 4 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe”: zalacznik_nr_4_do_opz_-_raport_z_wykonania_nieruchomosci_niezamieszkale_z-kp_271_14_.2018.pdf
e) załącznik nr 5 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe”: zalacznik_nr_5_do_opz_-_raport_z_wykonania_-_nieruchomosci_zamieszkale_z-kp_271_14_.2018.pdf
f) załącznik nr 6 – pn.: „Zestawienie raportów wagowych”: zalacznik_nr_6_do_opz_-_zestawieie_raportow_wagowych_z-kp_271_14_.2018.pdf
g) załącznik nr 7 – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności”: zalacznik_nr_7_do_opz_-_zestawienie_wykonanych_czynnosci_z-kp_271_14_.2018.pdf
h) załącznik nr 8 – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy”: zalacznik_nr_8_do_opz_-_rejestr_nieruchomosci_dla_wykonawcy_z-kp_271_14_.2018.pdf
i) załącznik nr 9 – pn.: „Charakterystyka Gmin”: zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakteryztyka_gmin_z-kp_271_14_.2018.pdf
j) załącznik nr 10 – pn.: „Odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami w granicach Gminy”: zalacznik_nr_10_do_opz_z-kp_271_14_.2018.xlsx
k) załącznik nr 11 – pn.: „Projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego – w zakresie gospodarki odpadami”: zalacznik_nr_11_do_opz_-_projekt_regulaminu_utrzymania_czystosci_i_porzadku_w_gminach_z-kp_271_14_.2018.pdf
l) załącznik nr 12 – pn.: „Podział terenu Związku Gmin Regionu Płockiego na sektory”: zalacznik_nr_12_do_opz_-_uchwala_nr_13v20018_zgromadzenia_zgrp_w_sprawie_podzialu_na_sektory_z-kp_271_14_.2018.pdf
m) załącznik nr 13 - pn.: "Instrukcja użytkowania BI-500: zalaczniuk_nr_13_do_opz_-_instrukcja_uzytkowania_bi_-_500_z-kp_271_14_.2018.pdf

4. Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”: zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_14_.2018.pdf
5. Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ”: zalacznik_nr_2_do_siwz_-_formularz_jedz_z-kp_271_14_.2018.pdf
6. Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców”: zalacznik_nr_3_do_siwz_-_informacje_dotyczace_podwykonawcow_z-kp_271_14_.2018.pdf
7. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”: zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_14_.2018.pdf 
8. Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”: zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_14_.2018.pdf
9. Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług”: zalacznik_nr_6_do_siwz-_wykaz_uslug_z-kp_271_14_.2018.pdf
10. Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych    dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami”: zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_14_.2018.pdf
11. Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”: zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_14_.2018.pdf
12. Załącznik nr 9 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny RODO”; zalacznik_nr_9_do_siwz_-_obowiazek_informacyjny_rodo_z-kp_271_14_.2018.pdf
13. Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Projekt umowy”: zalacznik_nr_10_do_siwz_-_umowa_z-kp_271_14_.2018.pdf
1) załącznik nr 4 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych: 
zalacznik_nr_4_do_umowy_-_umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_z-kp_271_14_.2018.pdf
14. załącznik nr 11 do "SIWZ" - "Instrukcja użytkowania systemu miniPortalu": zalacznik_nr_11_do_siwz_-_instrukcja_uzytkownia_systemu_miniportal_z-kp_271_14_.2018.pdf
15. Załącznik nr 12 do "SIWZ" - "Identyfikator postępowania i klucz publiczny": zalacznik_nr_12_do_siwz_-_identyfikator_postepowania_i_klucz_publiczny_z-kp_271_14_.2018.pdf
kluczpub_oferta_postepowanieid_216180c4-8f21-4d6b-b32e-97e475d427bf.asc


[Liczba odsłon: 1469586]

przewiń do góry