Wersja archiwalna 2018-06-14 11:00:45


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych

Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego


Dokumenty do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
  2. Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowienia.pdf
  3. Opis przedmiotu zamówienia: opis_przedmiotu_zamowienia.pdf
  4. Wzór umowy: wzor_umowy.pdf
  5. Załącznik nr 7 do 12 - Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PF-U): pszok_programy_funkcjonalno-uzytkowe_pfu.7z
  6. Warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - Gmina Szczawin Kościelny: warunki_techniczne_przylaczenia_do_sieci_wodociagowej_i_kanalizacyjnej-gmina_szczawin_koscielny.pdf
  7. Warunki techniczne przyłącza do sieci wodociągowej - Gmina Czerwińsk nad Wisłą: warunki_techniczne_przylacza_do_sieci_wodociagowej-gmina_czerwinsk_nad_wisla.pdf
  8. Warunki przyłącza do sieci wodociągowej- Gmina Gąbin: warunki_przylacza_do_sieci_wodociagowej-_gmina_gabin.pdf
  9. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego - Gmina Łąck: miejscowy_plan_zagospodarowania_przestrzennego-gmina_lack.pdf
  10. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego - Gmina Gąbin: miejscowy_plan_zagospdoarowania_przestrzennego-gmina_gabin.pdf
  11. Decyzja środowiskowa - Gmina Szczawin Kościelny: decyzja_srodowiskowa-gmina_szczawin_koscielny.pdf
  12. Decyzja środowiskowa - Gmina Pacyna: decyzja_srodowiskowa-gmina_pacyna.pdf
  13. Decyzja środowiskowa - Gmina Gostynin: decyzja_srodowiskowa-gmina_gostynin.pdf
  14. Decyzja środowiskowa - Gmina Gąbin: decyzja_srodowiskowa-gmina_gabin.pdf
  15. Decyzja środowiskowa - Gmina Czerwińsk nad Wisłą: decyzja_srodowiskowa-gmina_czerwinsk_nad_wisla.pdf
  16. Decyzja środowiskowa -  Gmina Łąck: decyzja_srodowiskowa-gminalack.pdf
  17. Decyzja o lokalizacji inwestycji na cele publiczne - Gmina Pacyna: decyzja_o_lokalizacji_inwestycji_na_cele_publiczne-gmina_pacyna.pdf
  18. Analiza funkcji oraz cechy zabudowy i zagospodarowania terenu - Gminy Pacyna: analiza_funkcji_oraz_cechy_zabudowy_i_zagospodarowania_terenu-gminy_pacyna.pdf

   Pytania i odpowiedzi:
 
    pytania_i_odpowiedzi_wyjasnienia_do_siwz.pdf
    mapa_zasadnicza_czesc_1-_gmina_gostynin.pdf
    mapa_zasadnicza_czesc_2-_gmina_szczawin_koscielny.pdf
    mapa_zasadnicza_czesc_3-_gmina_lack.pdf
    mapa_zasadnicza_czesc_4_-gmina_pacyna.pdf
    mapa_zasadnicza_czesc_5_-miasto_i_gmina_gabin.pdf
    mapa_zasadnicza_czesc_6-_gmina_czerwinsk_nad_wisla.pdf

Płock, dnia 4 czerwca 2018 r.

Z-KP.271.5.2018

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.

 „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”

 

Zamawiający zgodnie z art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia  zamierza przeznaczyć kwotę brutto 1 904 706,00 zł:

Część 1 –      247 464,00 zł brutto

Część 2 –      295 803,00 zł brutto

Część 3 –      295 803,00 zł brutto

Część 4 –      359 025,00 zł brutto

Część 5 –      350 907,00 zł brutto

Część 6 –      355 704,00 zł brutto

 

Do terminu złożenia ofert, tj. do dnia 04.06.2018 r. godz. 12:00 wpłynęły 2 oferty:

 

Lp

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Termin realizacji

Okres gwarancji

Warunki płatności

 

1.

 

ROB BUD Sp.z  o.o. Spółka Komandytowa

Ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż

 

1 904 704,20:

Część 1 –     247 463,70

Część 2 –     295 802,70

Część 3 –     295 802,70

Część 4 –      359 024,70

Część 5 –      350 906,70

Część 6 –      355 703,70

 

Następny dzień po dniu podpisaniu umowy, do dnia 02.11.2018r. zgodnie z SIWZ

 

 

24 miesięcy zgodnie z SIWZ

 

 

30 dni

 

2.

 

JARMAR Sp. z o.o.

ul. Konwaliowa 1, 09-520 Łąck

 

2 340 904,40:

Część 1 –       480 080,16

Część 2 –       731 668,72

Część 3 –       516 472,04

Część 5 –       612 683,62

 

Następny dzień po dniu podpisaniu umowy, do dnia 02.11.2018r. zgodnie z SIWZ

 

 

24 miesięcy zgodnie z SIWZ

+

12 miesiące

(wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy)

 

30 dni



 

Płock, dnia 08 czerwca 2018 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty informacja

Płock, dn. 13.06.2018 r.

Z–KP.271.4.2018

SPROSTOWANIE TREŚCI INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT

z dnia 11 maja 2018 r.

w zakresie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego

 

Zamawiający zawiadamia, że w treści informacji z otwarcia ofert z dnia 11 maja 2018 r.
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj
i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”
dokonano niezamierzonej omyłki pisarskiej.

W związku z tym, dotychczasowe brzmienie:

„Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 3 692 312,00 zł:

Część I - 247 464,00 zł brutto

Część II - 295 803,00 zł brutto

Część III - 295 803,00 zł brutto

Część IV - 359 025,00 zł brutto

Część V - 350 907,00 zł brutto

Część VI – 289 653,00 zł brutto

Część VII – 342 543,00 zł brutto

Część VIII – 359 394,00 zł brutto

Część IX – 252 568,00 zł brutto

Część X – 308 226,00 zł brutto

Część XI – 272 494,00 zł brutto

Część XII – 355 704,00 zł brutto”

 

otrzymuje brzmienie: 

„Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 2 611 848,24 zł:

Część I – 176 680,42 zł brutto

Część II – 210 074,92 zł brutto

Część III – 184 675,42 zł brutto

Część IV – 259 459,42 zł brutto

Część V – 252 632,92 zł brutto

Część VI – 206 015,92 zł brutto

Część VII – 244 391,92 zł brutto

Część VIII – 257 861,42 zł brutto

Część IX – 177 541,42 zł brutto

Część X – 218 500,42 zł brutto

Część XI – 170 826,62 zł brutto

Część XII – 253 187,42 zł brutto”.


Płock, dnia 13.06.2018 r.

SPROSTOWANIE TREŚCI ZAWIADOMIENIA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

z dnia 16 maja 2018 r.

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA: BUDOWĘ DWUNASTU (12) PUNKTÓW SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ,                       W GMINACH NALEŻĄCYCH DO ZWIĄZKU GMIN REGIONU PŁOCKIEGO”

 

Zamawiający:

Związek Gmin Regionu Płockiego

Z siedzibą w Płocku, ul. Zglenickiego 42

09-411 Płock

Tel. 24 366-03-00, fax. 24 366-03-00

 

Nr Sprawy: Z-KP.271.4.2018

Zamawiający zawiadamia, że w treści zawiadomienia o unieważnieniu postępowania z dnia 16 maja 2018 r. o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieorganicznego na Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego” dokonano niezamierzonej omyłki pisarskiej.

W związku z tym, dotychczasowe brzmienie:

„Zamawiający — Związek Gmin Regionu Płockiego działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach Wdanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy, na: „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego" w części I, II, III, V zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w części IV, XII zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Uzasadnienie:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 3 692 312,00 zł brutto z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:

Część I - 247 464,00 zł brutto

Część II - 295 803,00 zł brutto

Część III - 295 803,00 zł brutto

Część IV - 359 025,00 zł brutto

Część V - 350 907,00 zł brutto

Część VI – 289 653,00 zł brutto

Część VII – 342 543,00 zł brutto

Część VIII – 359 394,00 zł brutto

Część IX – 252 568,00 zł brutto

Część X – 308 226,00 zł brutto

Część XI – 272 494,00 zł brutto

Część XII – 355 704,00 zł brutto

Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W   przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę: JARMAR Sp. z o.o. ul. Konwaliowa 1, 09-520 Łąck— cena:

 

Część I – 494 928,00 zł brutto

Cześć II – 754 297,65 zł brutto

Cześć III – 532 445,40 zł brutto

Cześć V – 631 632,60 zł brutto,

Okres gwarancji – 36 miesiące;

W związku z tym, że ceny zaproponowane przez oferenta znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I, II, III, V.

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem                      pkt. 2 i 3.

W niniejszym postępowaniu w części IV i XII w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 14:30 dnia 11 maja 2018 r. nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z przepisami art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w w/w częściach”.

 

otrzymuje brzmienie: 

„Zamawiający — Związek Gmin Regionu Płockiego działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach Wdanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy, na: „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego" w części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w części IV, XII zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Uzasadnienie:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 2 611 848,24 zł brutto z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:

Część I – 176 680,42 zł brutto

Część II – 210 074,92 zł brutto

Część III – 184 675,42 zł brutto

Część IV – 259 459,42 zł brutto

Część V – 252 632,92 zł brutto

Część VI – 206 015,92 zł brutto

Część VII – 244 391,92 zł brutto

Część VIII – 257 861,42 zł brutto

Część IX – 177 541,42 zł brutto

Część X – 218 500,42 zł brutto

Część XI – 170 826,62 zł brutto

Część XII – 253 187,42 zł brutto.

Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

W przedmiotowemu postępowaniu złożono dwie oferty:

1) oferta nr 1: ROB BUD Sp.z  o.o. Spółka Komandytowa, ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż  – cena:  

Część VI –     289 000,00 zł brutto

Część VII –     342 454,14 zł brutto

Część VIII –     359 000,00 zł brutto

Część IX –      252 399,69 zł brutto

Część X –      308 000,61 zł brutto

Część XI –      272 302,32 zł brutto

Okres gwarancji: 36 miesięcy;

 

2) oferta nr 2: JARMAR Sp. z o.o. ul. Konwaliowa 1, 09-520 Łąck – cena:

Część I –       494 928,00 zł brutto

Część II –       754 297,65 zł brutto

Część III –       532 445,40 zł brutto

Część V –       631 632,60 zł brutto

Okres gwarancji: 36 miesięcy.

 

W związku z tym, że ceny zaproponowane przez oferentów znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI.

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.

W niniejszym postępowaniu w części IV i XII w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 14:30 dnia 11 maja 2018 r. nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z przepisami art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w w/w częściach”.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1484080]

przewiń do góry