Wersja archiwalna 2018-06-13 22:05:41
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego
Dokumenty do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf
- Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowienia.pdf
- Opis przedmiotu zamówienia: opis_przedmiotu_zamowienia.pdf
- Wzór umowy: wzor_umowy.pdf
- Załącznik nr 7 do 12 - Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PF-U): pszok_programy_funkcjonalno-uzytkowe_pfu.7z
- Warunki techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - Gmina Szczawin Kościelny: warunki_techniczne_przylaczenia_do_sieci_wodociagowej_i_kanalizacyjnej-gmina_szczawin_koscielny.pdf
- Warunki techniczne przyłącza do sieci wodociągowej - Gmina Czerwińsk nad Wisłą: warunki_techniczne_przylacza_do_sieci_wodociagowej-gmina_czerwinsk_nad_wisla.pdf
- Warunki przyłącza do sieci wodociągowej- Gmina Gąbin: warunki_przylacza_do_sieci_wodociagowej-_gmina_gabin.pdf
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego - Gmina Łąck: miejscowy_plan_zagospodarowania_przestrzennego-gmina_lack.pdf
- Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego - Gmina Gąbin: miejscowy_plan_zagospdoarowania_przestrzennego-gmina_gabin.pdf
- Decyzja środowiskowa - Gmina Szczawin Kościelny: decyzja_srodowiskowa-gmina_szczawin_koscielny.pdf
- Decyzja środowiskowa - Gmina Pacyna: decyzja_srodowiskowa-gmina_pacyna.pdf
- Decyzja środowiskowa - Gmina Gostynin: decyzja_srodowiskowa-gmina_gostynin.pdf
- Decyzja środowiskowa - Gmina Gąbin: decyzja_srodowiskowa-gmina_gabin.pdf
- Decyzja środowiskowa - Gmina Czerwińsk nad Wisłą: decyzja_srodowiskowa-gmina_czerwinsk_nad_wisla.pdf
- Decyzja środowiskowa - Gmina Łąck: decyzja_srodowiskowa-gminalack.pdf
- Decyzja o lokalizacji inwestycji na cele publiczne - Gmina Pacyna: decyzja_o_lokalizacji_inwestycji_na_cele_publiczne-gmina_pacyna.pdf
- Analiza funkcji oraz cechy zabudowy i zagospodarowania terenu - Gminy Pacyna: analiza_funkcji_oraz_cechy_zabudowy_i_zagospodarowania_terenu-gminy_pacyna.pdf
Płock, dnia 4 czerwca 2018 r.
Z-KP.271.5.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.
„Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”
Zamawiający zgodnie z art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 1 904 706,00 zł:
Część 1 – 247 464,00 zł brutto
Część 2 – 295 803,00 zł brutto
Część 3 – 295 803,00 zł brutto
Część 4 – 359 025,00 zł brutto
Część 5 – 350 907,00 zł brutto
Część 6 – 355 704,00 zł brutto
Do terminu złożenia ofert, tj. do dnia 04.06.2018 r. godz. 12:00 wpłynęły 2 oferty:
|
Płock, dn.13.06.2018 r.
Z–KP.271.5.2018
SPROSTOWANIE
TREŚCI INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT
z
dnia 04 czerwca 2018 r.
w
zakresie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia publicznego
Zamawiający zawiadamia, że w treści informacji
z otwarcia ofert z dnia 04 czerwca 2018 r.
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Budowa
dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule
zaprojektuj
i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego” dokonano
niezamierzonej omyłki pisarskiej.
W związku z tym, dotychczasowe
brzmienie:
„Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza
przeznaczyć kwotę brutto 1 904 706,00 zł:
Część 1 – 247 464,00 zł brutto
Część 2 – 295 803,00 zł brutto
Część 3 – 295 803,00 zł brutto
Część 4 – 359 025,00 zł brutto
Część 5 – 350 907,00 zł brutto
Część 6 – 355 704,00 zł brutto”,
otrzymuje brzmienie:
„Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza
przeznaczyć kwotę brutto 1 336 710,52 zł:
Część 1 – 176 680,42 zł brutto
Część 2 – 210 074,92 zł brutto
Część 3 – 184 675,42 zł brutto
Część 4 – 259 459,42 zł brutto
Część 5 – 252 632,92 zł brutto
Część 6 –
253 187,42
zł brutto”.
Płock, dnia 13.06.2018 r.
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Związek Gmin Regionu
Płockiego
Z siedzibą w Płocku, ul.
Zglenickiego 42
09-411 Płock
Tel. 24 366-03-00,
fax. 24 366-03-00
Nr Sprawy: Z-KP.271.5.2018
Zawiadomienie
Dotyczy:
zawiadomienia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego na: Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w
formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu
Płockiego”
Zamawiający
– Związek Gmin Regionu Płockiego działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2017 r. poz.
1579 z późn. zm.) zawiadamia, że postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 w/w ustawy na: „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej
Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach
należących do Związku Gmin Regionu Płockiego” zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt.
4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie:
Zgodnie
z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający
przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 336 710,52 zł brutto, z podziałem na
poszczególne części zamówienia tj.:
Część 1 – 176 680,42 zł brutto
Część 2 – 210 074,92 zł brutto
Część 3 – 184 675,42 zł brutto
Część 4 – 259 459,42 zł brutto
Część 5 – 252 632,92 zł brutto
Część 6 –
253 187,42
zł brutto”.
Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowemu
postępowaniu złożono dwie oferty:
1) oferta nr 1: ROB BUD Sp.z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Płocka 33, 09-140
Raciąż – cena:
Część 1 – 247 463,70
Część 2 – 295 802,70
Część 3 – 295 802,70
Część 4
– 359 024,70
Część 5 – 350 906,70
Część 6 – 355 703,70
Okres gwarancji:
24 miesiące;
2) oferta nr 2: JARMAR Sp. z o.o. ul.
Konwaliowa 1, 09-520 Łąck – cena:
Część 1 – 480 080,16
Część 2 – 731 668,72
Część 3 – 516 472,04
Część 5 – 612 683,62
Okres
gwarancji: 36 miesięcy.
W związku z tym, że ceny zaproponowane przez oferentów znacznie przewyższają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-06-13
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-13 22:05:41
- Liczba odsłon: 3830
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: