Wersja archiwalna 2012-08-31 12:02:48

                                                                                                            

 

                                                                                                                                  Płock, dnia 31.08.2012 r.

 

Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów, procedury konsultacji społecznych oraz procedury aktualizowania mapy organizacji pozarządowych w 13 urzędach gmin zrzeszonych w Związku Gmin Regionu Płockiego: Bielska, Bodzanowa, Bulkowa, Gąbina, Łącka, Małej Wsi, Nowego Duninowa, Płocka, Radzanowa, Słupna, Starej Białej, Staroźreb, Wyszogrodu, w ramach projektu pn. „Modernizacja zarządzania oraz szkolenia podnoszące poziom kompetencji urzędów gmin zrzeszonych w ZGRP"

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

Dokumenty do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - siwz__wdrozenie_sierpien_2012.doc

- zalacznik_nr_7.pdf

- zalacznik_nr_8.pdf

- zalacznik_nr_9.pdf

- zalacznik_nr_10.pdf

- zalacznik_nr_11.pdf

2. Ogłoszenie o zamówieniu - ogloszenie_o_zamowieniu_z_dnia_31.08.2012.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1469584]

przewiń do góry