Wersja archiwalna 2019-05-10 21:37:19
Płock, 10 maja 2019 r.
- Komunikat -
W
nawiązaniu do udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczących
wyjaśnienia treści SIWZ, a także z uwagi na zmianę kryterium oceny ofert, Zamawiający
informuje, iż określony w §11
ust. 10 projektu umowy termin zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia wynosi 30
dni.
W
związku z powyższym, określony w §11
ust. 10 projektu umowy zapis
o brzmieniu:
„Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne
będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze,
wystawionej dla Zamawiającego – Związek Gmin Regionu Płockiego ul. Zglenickiego
42, 09-411 Płock, NIP 774-19-77-335, w terminie …………………… dni od daty otrzymania
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury”
otrzymuje
nowe brzmienie:
„Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, wystawionej dla Zamawiającego – Związek Gmin Regionu Płockiego ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock, NIP 774-19-77-335, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury”.
Płock, 10 maja 2019 r.
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:
odpwiedzi_sektor_vii_z-kp_271_7_2019.pdf
Płock, 10 maja 2019 r.
- Komunikat -
Modyfikacja treści SIWZ
W nawiązaniu do udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczących wyjaśnienia treści SIWZ, Zamawiający poniżej publikuje informację o dokonanych zmianach treści SIWZ wraz z następującymi dokumentami:
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - sektor_vii_pacyna_z-kp_271_7_2019.pdf
- Informacja o zmianie treści SIWZ- sektor_vii_z-kp_271_7_2019.pdf
- Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy - zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofertowy_z-kp_271_7_2019_.odt
Płock, 10 maja 2019 r.
- Komunikat -
UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1.Ogłoszenie o zamówieniu:ogloszenie_o_zamowieniu_-_gmina_pacyna_z-kp_271_7_2019.pdf
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
siwz_pacyna_z-kp_271_7_2019.pdf
3. Dział II do "SIWZ" pn.: "Opis przedmiotu zamówienia":
opz_pacyna_z-kp_271_7_2019.pdf
1) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówienia:
a. załącznik nr 1 do „OPZ” – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym”:
zalacznik_nr_1_do_opz_raport_od_wykonawcy_z-kp_271_7_2019.pdf
b. załącznik nr 2 do „OPZ” – pn.: Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzeń zastępczych Wykonawcy”:
zalacznik_nr_2_do_opz_specyfikacja_techniczna_pliku_z-kp_271_7_2019.pdf
c. załącznik nr 3 do „OPZ” – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu”:
zalacznik_nr_3_do_opz_wzor_miesiecznej_karty_bilansu_z-kp_271_7_2019.pdf
d. załącznik nr 4 do „OPZ” - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe”:
zalacznik_nr_4_do_opz_raport_z_wykonania_z-kp_271_7_2019.pdf
e. załącznik nr 5 do „OPZ” - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe”:
zalacznik_nr_5_do_opz_raport_z_wykonania_zam_z-kp_271_7_2019.pdf
f. załącznik nr 6 do „OPZ” – pn.: „Zestawienie raportów wagowych”:
zalacznik_nr_6_do_opz_zestawienie_raportow_wagowych_z-kp_271_7_2019.pdf
g. załącznik nr 7 do „OPZ” – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności”:
zalacznik_nr_7_do_opz_zestawienie_wykonanych_czynnosci_z-kp_271_7_2019.pdf
h. załącznik nr 8 do „OPZ” – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy”:
zalacznik_nr_8_do_opz_rejestr_nieruchomosci_dla_wykonawcy_z-kp_271_7_2019.pdf
2. Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”:
zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_ofertowy_z-kp_271_7_2019_z-kp_271_7_2019.odt
3. Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ”:
zalacznik_nr_2_do_siwz_-_formularz_jedz_z-kp_271_7_2019_z-kp_271_7_2019.doc
4. Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców”:
zalacznik_nr_3_do_siwz_-_inf._dot._podwykonawcow_gminy_pacyna_z-kp_271_7_2019.odt
5. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”:
zalacznik_nr_4_do_siwz_- _oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_gmina_pacyna_z-kp_271_7_2019.odt
6. Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”:
zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_gmina_pacyna_z- kp_271_7_2019.odt
7. Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług”:
zalacznik_nr_6_do_siwz_-_wykaz_uslug_gmina_pacyna_z-kp_271_7_2019.doc
8. Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami”:
zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_pacyna_z-kp_271_7_2019.odt
9. Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”:
zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_pacyna_z-kp_271_7_2019.odt
10. Załącznik nr 9 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny RODO”:
zalacznik_nr_9_do_siwz_-_obowiazek_informacyjny_rodo_-_pacyna_z-kp_271_7_2019.odt
11. Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Projekt umowy”, w tym umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 2 do projektu umowy:
projekt_umowy_pacyna_-_zalacznik_nr_10_z-kp_271_7_2019.pdf
zal_nr_2_umowa_powierzenia_z-kp_271_7_2019.pdf
12. Załącznik nr 11 do „SIWZ” – pn.: „Klucz publiczny”: zalacznik_nr_11_do_siwz_- _kluczpub_oferta_postepowanieid_be15eaa5-a47e-4a9c-80a9-5d55b0414502.asc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2019-05-10
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-05-10 21:37:19
- Liczba odsłon: 2199
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: