Wersja archiwalna 2019-01-31 10:36:00
INFORMACJA Z OTWARCIA
OFERT
w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.
„Budowa dwunastu (12)
Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i
wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”
Zamawiający zgodnie z
art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z późn.zm) informuje,
że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 2 611 848,24 zł z podziałem na poszczególne części zamówienia
tj.:
Część I (Gmina Gostynin) – 176 680,42 zł brutto
Część II ( Gmina Szczawin Kościelny) – 210 074,92 zł brutto
Część III (Gmina Łąck) – 184 675,42 zł
brutto
Część IV (Gmina Pacyna) – 259 459,42 zł brutto
Część V (Miasto i Gmina Gąbin) – 252 632,92 zł brutto
Część VI (Gmina Brudzeń Duży) – 206 015,92 zł brutto
Część VII (Gmina Stara
Biała) – 244 391,92 zł brutto
Część VIII (Miasto i Gmina Drobin) – 257 861,42
zł brutto
Część IX (Gmina Staroźreby) – 177 541,42 zł brutto
Część X (Gmina Słupno) – 218 500,42 zł
brutto
Część XI (Gmina i Miasto
Wyszogród) – 170 826,62
zł brutto
Część XII (Gmina Czerwińsk nad Wisłą) – 253 187,42 zł brutto
Do
terminu złożenia ofert, tj. do dnia 30 stycznia 2019 r. do godz. 13:00 wpłynęły
następujące oferty:
Lp |
Nazwa
i adres Wykonawcy |
Cena
ofertowa brutto (zł) |
Doświadczenie
osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (liczba prowadzonych inwestycji
jako kierownik budowy) |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1. |
P.H.U. TYMBUD Wojciech Szwech ul.
Dębowa 37 09-400
Maszewo Duże |
Część
I - 268 878,00 Część
II -
268 878,00 Część
III -
268 878,00 Część
IV - 268 878,00 Część
V -
268 878,00 Część
VI - 268 878,00 Część
VII - 268 878,00 Część
VIII - 268 878,00 Część
IX - 268 878,00 Część
X -
268 878,00 Część
XI -
268 878,00 Część
XII - 268 878,00 |
12
|
24 miesiące zgodnie z SIWZ + 24 miesiące
zgodnie z oferta |
30 dni |
2. |
Spółka
Inwestycyjno-Mieszkaniowa Sp. z o. o. w Drobinie ul.
Marszałka Piłsudskiego 12 09-210
Drobin |
Część
VIII – 368 999,99
|
35
|
24 miesiące zgodnie z SIWZ + 24
miesięcy
zgodnie z ofertą |
30 dni |
3. |
Global Systems Marcin Balcerzak ul.
Żeromskiego 27 09-500
Gostynin |
Część
I - 340 000,00 Część
II -
400 000,00 Część
III -
350 000,00 Część
IV - 480 000,00 Część
V -
500 000,00 Część
VI - 400 000,00 Część
VII - 450 000,00 Część
IX - 350 000,00 Część
X -
400 000,00 |
3
|
24 miesiące zgodnie
z SIWZ
+ 24
miesięcy
zgodnie z ofertą |
30 dni |
- Ogłoszenie o zamówieniu: do pobrania
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: do pobrania
- Załącznik nr 1 do „SIWZ” – pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia": do pobrania
- Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”: do pobrania
- Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Wzór umowy”: do pobrania
- Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”: do pobrania
- Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia”: do pobrania
- Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: "Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu”: do pobrania
- Załącznik nr 7 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne”: do pobrania
- Załącznik nr 8 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne”: do pobrania
- Załącznik nr 9 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych”: do pobrania
- Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”: do pobrania
- Załącznik nr 11 do „SIWZ” - pn.: „Klauzula informacyjna RODO”: do pobrania
- Załącznik nr 12 - 23 do „SIWZ” - pn.: „Programy funkcjonalno-użytkowe - PFU”: do pobrania
- Załącznik nr 24 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz robót” : do pobrania
- Załącznik nr 25 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”: do pobrania
- Załącznik nr 26 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz dokumentów – warunki techniczne”: do pobrania
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2019-01-31
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-01-31 10:36:00
- Liczba odsłon: 2924
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: