Wersja archiwalna 2018-10-26 14:15:41
Płock, dnia 26 października 2018 r.
Modyfikacja treści SIWZ
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_kp_271_14_2018..pdf
- Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ:zawiadomienie_o_zmianie_tresci_siwz_z_kp_271_14_2018..pdf
Płock, dn. 22 października 2018 r.
Modyfikacja treści SIWZ Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ:
sprostowanie_ogloszenia_o_zamowieniu_z_kp_271_14_2018.pdf
zawiadomienie_o_zmianie_tresci_siwz_z_kp_271_14_2018.pdf
Płock, dn. 19 października
2018 r.
"Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z nieruchomości zlokalizowanych
na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Dokumenty do pobrania:
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_14_.2018.pdf
3. Dział II do "SIWZ" pn.:
"Opis przedmiotu zamówienia":
1) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_i_z-kp_271_14_.2018.pdf2) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc__ii_z-kp_271_14_.2018.pdf3) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_iii_z-kp_271_14_.2018.pdf4) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IV: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_iv_z-kp_271_14_.2018.pdf6) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część VI: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_vi_z-kp_271_14_.2018.pdf7) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część VII: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_vii_z-kp_271_14_.2018.pdf8) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część VIII: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_viii_z-kp_271_14_.2018.pdf9) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IX: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_ix_z-kp_271_14_.2018.pdf10) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część X: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_x_z-kp_271_14_.2018.pdf11) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część XI: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_xi_z-kp_271_14_.2018.pdf12) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część XII: opis_przedmiotu_zamowienia_-_czesc_xii_z-kp_271_14_.2018.pdf13) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówienia:
a) załącznik nr 1 – pn.: "Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzeń zastępczych Wykonawcy”: zalacznik_nr_1_do_opz_-_specyfikacja_techniczna_pliku_raportu_z_urzadzen_zastepczych_wykonawcy_z-kp_271_14_.2018.pdfb) załącznik nr 2 – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym”: zalacznik_nr_2_do_opz_-_raport_wykonawcy_-_odpady_odebrane_z_kodem_awaryjnym_z-kp_271_14_.2018.pdf
c) załącznik nr 3 – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu”: zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu_z-kp_271_14_.2018.pdfd) załącznik nr 4 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe”: zalacznik_nr_4_do_opz_-_raport_z_wykonania_nieruchomosci_niezamieszkale_z-kp_271_14_.2018.pdfe) załącznik nr 5 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe”: zalacznik_nr_5_do_opz_-_raport_z_wykonania_-_nieruchomosci_zamieszkale_z-kp_271_14_.2018.pdff) załącznik nr 6 – pn.: „Zestawienie raportów wagowych”: zalacznik_nr_6_do_opz_-_zestawieie_raportow_wagowych_z-kp_271_14_.2018.pdfg) załącznik nr 7 – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności”: zalacznik_nr_7_do_opz_-_zestawienie_wykonanych_czynnosci_z-kp_271_14_.2018.pdfh) załącznik nr 8 – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy”: zalacznik_nr_8_do_opz_-_rejestr_nieruchomosci_dla_wykonawcy_z-kp_271_14_.2018.pdfi) załącznik nr 9 – pn.: „Charakterystyka Gmin”: zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakteryztyka_gmin_z-kp_271_14_.2018.pdfj) załącznik nr 10 – pn.: „Odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami w granicach Gminy”: zalacznik_nr_10_do_opz_z-kp_271_14_.2018.xlsxk) załącznik nr 11 – pn.: „Projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego – w zakresie gospodarki odpadami”: zalacznik_nr_11_do_opz_-_projekt_regulaminu_utrzymania_czystosci_i_porzadku_w_gminach_z-kp_271_14_.2018.pdfl) załącznik nr 12 – pn.: „Podział terenu Związku Gmin Regionu Płockiego na sektory”: zalacznik_nr_12_do_opz_-_uchwala_nr_13v20018_zgromadzenia_zgrp_w_sprawie_podzialu_na_sektory_z-kp_271_14_.2018.pdfm) załącznik nr 13 - pn.: "Instrukcja użytkowania BI-500: zalaczniuk_nr_13_do_opz_-_instrukcja_uzytkowania_bi_-_500_z-kp_271_14_.2018.pdf
4. Załącznik nr
1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”: zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_14_.2018.pdf
5. Załącznik nr
2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ”: zalacznik_nr_2_do_siwz_-_formularz_jedz_z-kp_271_14_.2018.pdf
6. Załącznik nr
3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące
Podwykonawców”: zalacznik_nr_3_do_siwz_-_informacje_dotyczace_podwykonawcow_z-kp_271_14_.2018.pdf
7. Załącznik nr
4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o
przynależności do grupy kapitałowej”: zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_14_.2018.pdf
8. Załącznik nr
5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu
trzeciego”: zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_14_.2018.pdf
9. Załącznik nr
6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług”: zalacznik_nr_6_do_siwz-_wykaz_uslug_z-kp_271_14_.2018.pdf
10. Załącznik
nr 7 do „SIWZ” - pn.:
„Wykaz narzędzi, wyposażenia
zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z
informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami”: zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_14_.2018.pdf
11. Załącznik
nr 8 do „SIWZ” - pn.:
„Wykaz osób”: zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_14_.2018.pdf
12. Załącznik
nr 9 do „SIWZ” - pn.:
„Obowiązek informacyjny
RODO”; zalacznik_nr_9_do_siwz_-_obowiazek_informacyjny_rodo_z-kp_271_14_.2018.pdf
13. Załącznik
nr 10 do „SIWZ” -
pn.: „Projekt umowy”: zalacznik_nr_10_do_siwz_-_umowa_z-kp_271_14_.2018.pdf
1) załącznik nr 4 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych:zalacznik_nr_4_do_umowy_-_umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_z-kp_271_14_.2018.pdf
14. załącznik
nr 11 do "SIWZ" - "Instrukcja użytkowania systemu miniPortalu": zalacznik_nr_11_do_siwz_-_instrukcja_uzytkownia_systemu_miniportal_z-kp_271_14_.2018.pdf
15. Załącznik
nr 12 do "SIWZ" - "Identyfikator postępowania i klucz publiczny": zalacznik_nr_12_do_siwz_-_identyfikator_postepowania_i_klucz_publiczny_z-kp_271_14_.2018.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-10-26
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-26 14:15:41
- Liczba odsłon: 15030
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2018-10-19 23:56:44 2018-10-20 00:43:34 2018-10-20 00:50:16 2018-10-20 01:03:44 2018-10-20 01:04:59 2018-10-20 01:15:40 2018-10-20 01:17:01 2018-10-20 01:18:48 2018-10-20 01:22:56 2018-10-22 11:23:33 2018-10-26 14:15:41 2018-11-19 16:30:15 2018-11-19 16:42:17 2018-11-21 11:25:08 2018-11-21 11:26:03 2018-11-22 14:49:15 2018-11-22 23:56:14 2018-11-22 23:57:07 2018-11-23 21:27:26 2018-11-23 21:48:56 2018-11-23 21:50:53 2018-11-23 21:55:43 2018-11-23 21:56:07 2018-11-23 21:56:37 2018-11-23 21:57:40 2018-11-29 15:08:27 2018-11-29 23:21:27 2018-11-30 09:48:08 2018-12-03 17:07:31 2018-12-05 17:52:05 2019-01-08 12:41:19