Wersja archiwalna 2018-10-03 13:24:06
Płock, dnia 3 października 2018 r.
Z-KP.271.7.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA
OFERT
w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.
„Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów azbestowo-cementowych na terenie
Związku Gmin Regionu Płockiego”.
Zamawiający zgodnie z
art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn.zm.)
informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 252 680,00 zł z podziałem na poszczególne części zamówienia,
tj.:
Część I – 115 946,59
zł brutto
Część II – 67 831,78
zł brutto
Część III – 68 901,63 zł brutto
Do
terminu złożenia ofert, tj. do dnia 3 października 2018 r. do godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:
L.p. |
Nazwa
i adres Wykonawcy |
Cena
ofertowa brutto (zł) |
Termin realizacji |
1. | LOGISTYKA ODPADÓW Sp. z o.o. ul. Adama Mickiewicza 29 40-085 Katowice |
Część I
– 114 017,84 Część II
– 61 382,97 Część III –
67 159,76 |
Od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2018 r.
|
2. |
P.P.H.U. eko-grunt Wojciech Wieczorek ul. Goleszowska 15/20 43-300 Bielsko - Biała |
Część I
– 118 191,02 Część II
– 69 476,79 Część III –
70 439,01 |
Od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2018 r.
|
Płock, dnia 26 września 2018 r.
"Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów azbestowo-cementowych na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Dokumenty do pobrania:
1. Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowieniu__z-kp_271_7_2018.pdf
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_7_2018.pdf
3. Załącznik nr 1 do SIWZ – pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia: zalacznik_nr_1_do_siwz_-_opis_przedmiotu_zamowienia_z-kp_271_7_2018.pdf
4. Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Wzór umowy”: zalacznik_nr_2_do_siwz_-_wzor_umowy_z-kp_271_7_2018.pdf
5. Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Formularz oferty”: zalacznik_nr_3_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_7_2018.pdfa. "Projekt Umowy przetwarzania danych osobowych":
6. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: "Zobowiązanie podmiotu trzeciego": zalacznik_nr_4_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_7_2018.pdf
7. Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: "Oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania": zalacznik_nr_5_do_siwz_-_oswiadczenie_w_trybie_art._25_ust._1_ustawy_pzp_z-kp_271_7_2018.pdf
8. Załącznik nr 6 do „SIWZ” – pn.:” Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych”: zalacznik_nr_6_do_siwz_-_oswiadczenie_w_trybie_art._22_ust._1_ustawy_pzp_z-kp_271_7_2018.pdf
9. Załącznik nr 7 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne”: zalacznik_nr_7_do_siwz_-_oswiadczenie_wykonawcuy_o_braku_wydania_wobec_niego_prawomocnego_wyroku_sadu_z-kp_271_7_2018.pdf
10. Załącznik nr 8 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne": zalacznik_nr_8_do_siwz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_orzeczenia_zakazu_ubiegania_sie_o_zmaowienia_publiczne_z-kp_271_7_2018.pdf
11. Załącznik nr 9 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenia na karę ograniczenia wolności lub grzywny ”: zalacznik_nr_9_do_siwz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_wydania_prawomocnego_wyroku_sadu_z-kp_271_7_2018.pdf
12. Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych”: zalacznik_nr_10_do_siwz_-_oswiadczenie_wykopnawcy_o_niezaleganiu_z_oplacaniem_podatkow_i_oplat_lokalnych_z-kp_271_7_2018.pdf
13. Załącznik nr 11 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”: zalacznik_nr_11_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_7_2018.pdf
14. Załącznik nr 12 do „SIWZ” - pn.: „ Wykaz usług”: zalacznik_nr_12_do_siwz_-_wykaz_uslug_z-kp_271_7_2018.pdf
15. Załącznik nr 13 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami”: zalacznik_nr_13_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_7_2018.pdf
16. Załącznik nr 14 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”: zalacznik_nr_14_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_7_2018.pdf
17. Załącznik nr 15 do „SIWZ” - pn.: „Klauzula informacyjna”: zalacznik_nr_15_do_siwz_-_klauzula_informacyjna_z-kp_271_7_2018.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-10-03
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-03 13:24:06
- Liczba odsłon: 2114
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: