Wersja archiwalna 2014-06-06 13:50:14

Płock, dnia 06.06.2014

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający dokonuje zmian w treści SIWZ, prowadzących do zmian treści ogłoszenia o zamówieniu - zgodnie z art. 38 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423). Zmiany w pierwotnej treści SIWZ nastąpiły w następujących punktach:
  • w Rozdziale VI ust. I pkt 1 lit. b
  • Rozdział X ust. 2 - usunięto
  • w Załączniku nr 1 - w Formularzu Oferty w pozycji "Cena oferowana za wykonanie całego zamówienia"
  • w Rozdziale V SIWZ ust. 3 pkt 3.1
  • wprowadzono Rozdział V ust. 3 punkt 3.4
  • w Rozdziale X ust. 7
  • w Rozdziale XI ust. 1 i 2
W związku z wprowadzonymi zmianami Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 17 czerwca 2014 r. do godziny 10.00.

Dokumenty do pobrania:
  1. SIWZ:siwz_ofap_06.06.2014_-_po_zmianach.doc
  2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_06.06.2014.pdf


Płock, dnia 29.05.2014

Wykonanie diagnozy i badań społecznych na potrzeby wyznaczenia Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Płockiej oraz opracowanie programów sektorowych w ramach projektu pn. „Współpraca w ramach Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Płockiej kluczem do zintegrowanego rozwoju subregionu” realizowanego przez Związek Gmin Regionu Płockiego i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013

 

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

Dokumenty do pobrania:
1. Ogłoszenie o zamówieniu - ogloszenie_o_zamowieniu_29.05.2014.pdf
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - siwz_ofap_29.05.2014.doc
3. Opis przedmiotu zamówienia - opz_ofap_29.05.2014.pdf
4. Wzór umowy - wzor_umowy_ofap_29.05.2014.pdf
5. Załącznik nr 3 do umowy - zalacznik_nr_3_do_umowy_29.05.2014.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1472771]

przewiń do góry