Płock, dnia 30 listopada 2018 r.
Z-KP.271.13.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.
„Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”
Zamawiający zgodnie z art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 2 611 848,24 zł z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:
Część I – 176 680,42 zł brutto
Część II – 210 074,92 zł brutto
Część III – 184 675,42 zł brutto
Część IV – 259 459,42 zł brutto
Część V – 252 632,92 zł brutto
Część VI – 206 015,92 zł brutto
Część VII – 244 391,92 zł brutto
Część VIII – 257 861,42 zł brutto
Część IX – 177 541,42 zł brutto
Część X – 218 500,42 zł brutto
Część XI – 170 826,62 zł brutto
Część XII – 253 187,42 zł brutto
Do terminu złożenia ofert, tj. do dnia 30 listopada 2018 r. do godz. 13:00 wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Nazwa
i adres Wykonawcy |
Cena
ofertowa brutto (zł) |
Skrócenie
terminu realizacji zamówienia |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1. |
Pyrsk Sp. z o. o. ul.
Katowicka 80 43
-190 Mikołów |
Część
I - 280 000,00 Część
II -
280 000,00 Część
III -
280 000,00 Część
IV - 280 000,00 Część
V -
280 000,00 Część
VI - 280 000,00 Część
VII - 280 000,00 Część
VIII - 280 000,00 Część
IX - 280 000,00 Część
X -
280 000,00 Część
XI -
280 000,00 Część
XII - 280 000,00 |
- |
24 miesiące zgodnie z SIWZ |
30 dni |
2. |
BIAFRA Sp. z o. o. ul.
Chałubińskiego 8 00
- 613 Warszawa |
Część
I - 351 757,87 Część
II -
418 243,90 Część
III -
367 675,34 Część
IV - 516 564,85 Część
V -
502 973,78 Część
VI - 410 162,72 Część
VII - 486 566,55 Część
VIII – 513 383,34
Część
IX - 353 472,06 Część
X -
435 018,45 Część
XI -
340 103,38 Część
XII - 504 077,75 |
7 dni |
24 miesiące zgodnie z SIWZ + 12 miesięcy zgodnie z ofertą |
30 dni |
3. |
ROBBUD Sp. z o. o. Sp. K. ul.
Chodkiewicza 8 lok. U1 02
- 593 Warszawa |
Część
I - 247 464,00 Część
II -
295 803,00 Część
III -
295 803,00 Część
IV - 359 025,00 Część
V -
350 907,00 Część
VI - 289 653,00 Część
VII - 342 543,00 Część
VIII – 359 394,00 Część
IX - 252 568,00 Część
X -
308 226,00 Część
XI -
272 494,00 Część
XII - 355 704,00 |
14 dni |
24 miesiące zgodnie z SIWZ + 24 miesięcy
zgodnie z ofertą |
30 dni |
4. |
JARMAR Sp. z o. o. ul.
Konwaliowa 1 09
- 520 Łąck |
Część
I - 467 780,16 Część
II -
719 367,72 Część
III -
504 172,04 Część
V - 600 383,62
|
- |
24 miesiące zgodnie
z SIWZ + 12 miesięcy zgodnie z ofertą |
30 dni |
Płock, dn. 23 października 2018 r.
UWAGA!
Wydłużono termin składania ofert do dnia 30 listopada 2018r., do godz. 13:00.
Modyfikacja treści SIWZ
- Informacje o zmianie treści SIWZ: informacja_dotyczaca_zmiany_tresci_siwz_z_kp_271_13_2018.pdf
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z_kp_271_13_2018.pdf
Płock, dnia 19 października 2018 r.
Z-KP.271.13.2018
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:
pytania_i_odpowiedzi_z_kp_271_13_2018.pdf
Załączniki nr 12 do 23 - część B- PFU:
uzupelnienie_zalaczniki_nr_12_23_do_siwz__pfu_z_kp_271_13_2018.7z_czesc_b_do_pfu.zip
Załącznik nr 26:
postanowienie_ws._decyzji_o_ustaleniu_lokalizacji_inwestycji_celu_publicznego_gmina_starozreby.pdf
Płock, dnia 10 października 2018 r.
"Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego"
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Dokumenty do pobrania:
- Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowieniu_z-kp_271_13_2018.pdf
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 1 do SIWZ – pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia": zalacznik_nr_1_do_siwz_-_opis_przedmiotu_zamowienia_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”: zalacznik_nr_2_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Wzór umowy”: zalacznik_nr_3_do_siwz_-_wzor_umowy_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”: zalacznik_nr_4_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania”: zalacznik_nr_5_do_siwz_-_oswiadczenie_dotyczace_braku_podstaw_wykluczenia_z_postepwoania_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: "Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych": zalacznik_nr_6_do_siwz_-_oswiadczenie_w_trybie_art._22_ust_1_ustawy_pzp_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 7 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne”: zalacznik_nr_7_do_siwz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_zalegania_z_uiszczaniem_podatkow_i_oplat_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 8 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne”: zalacznik_nr_8_do_siwz_-oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_wydania_wobec_niego_zakazu_ubiegania_sie_o_udzielenie_zamowienia_publicznego_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 9 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych”: zalacznik_nr_9_do_siwz_-_oswiadczenie_wykonawcy_o_niezaleganiu_z_oplacaniem_podatkow_i_oplat_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”: zalacznik_nr_10_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 11 do „SIWZ” - pn.: „Klauzula informacyjna RODO”: zalacznik_nr_11_do_siwz_-_klauzula_informacyjna_rodo_z-kp_271_13_2018.pdf
- Załącznik nr 12 - 23 do „SIWZ” - pn.: „Programy funkcjonalno-użytkowe - PFU”: zalaczniki_nr_12-23_do_siwz_-programy_funkcjonalno_uzytkowe_pfu_z-kp_271_13_2018.7z
- Załącznik nr 24 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz robót”: zalacznik_nr_24_do_siwz_-_wykaz_robot_z-kp_271_13_2018.docx
- Załącznik nr 25 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”: zalacznik_nr_25_do_siwz-_wykaz_osob_z-kp_271_13_2018.docx
- Załącznik nr 26 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz dokumentów – warunki techniczne”: zalacznik_nr_26_do_siwz_-_wykaz_dokumentow-_warunki_technicznej_z-kp_271_13_2018.7z
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2018-12-27
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-30 16:58:48
- Liczba odsłon: 3469
- Historia dokumentu: