Wersja archiwalna 2018-08-07 23:26:59

Płock, dn. 07 sierpnia 2018 r.

"Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych

z nieruchomości zlokalizowanych

na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"


PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych


Dokumenty do pobrania:

1. Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowieniu_z-kp_271_9_2018_.pdf

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_9_2018.pdf

3. Dział II do "SIWZ" pn.: "Opis przedmiotu zamówienia"

1) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część I dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_i_z-kp_271_9_2018.pdf

2) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część II specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_pszok__20-06-2018.pdf

3) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część III dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_ii_z-kp_271_9_2018.pdf

4) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część IV dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_iv_z-kp_271_9_2018.pdf

5) Opis Przedmiotu Zamówienia - Część V dzial_ii_do_siwz_-_opz_dla_czesci_iv_z-kp_271_9_2018.pdf

6) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówienia (załącznika do OPZ)

a) załącznik nr 1 – pn.: "Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzeń zastępczych Wykonawcy” zalacznik_nr_1_do_opz_-_specyfikacja_techniczna_pliku_raportuz_urzadzen_zastepczych_wykonawcy__z-kp_271_9_2018.pdf

b) załącznik nr 2 – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym” zalacznik_nr_2_do_opz_-_raport_od_wykonawcy_-_odpady_odebrane_z_kodem_awaryjnym__z-kp_271_9_2018.xlsx 

c) załącznik nr 3 – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu” zalacznik_nr_3_do_opz_-_wzor_miesiecznej_karty_bilansu__z-kp_271_9_2018.pdf

d) załącznik nr 4 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe” zalacznik_nr_4_do_opz_-_raport_z_wykonania_-_nieruchomosci_nzm__z-kp_271_9_2018.xlsx

e) załącznik nr 5 - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe” zalacznik_nr_5_do_opz_-_raport_z_wykoania_-_nieruchomosci_zam__z-kp_271_9_2018..xlsx 

f) załącznik nr 6 – pn.: „Zestawienie raportów wagowych” zalacznik_nr_6_do_opz_-_zestawienie_raportow_wagowych__z-kp_271_9_2018.xlsx

g) załącznik nr 7 – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności” zalacznik_nr_7_do_opz_-_zestawienie_wykonanych_czynnosci__z-kp_271_9_2018.pdf

h) załącznik nr 8 – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy” zalacznik_nr_8_do_opz_-_rejest_nieruchomosci_dla_wykonawcy__z-kp_271_9_2018.pdf

i) załącznik nr 9 – pn.: „Charakterystyka Gmin” zalacznik_nr_9_do_opz_-_charakterystyka_gmin__z-kp_271_9_2018.pdf 

j) załącznik nr 10 – pn.: „Odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami w granicach Gminy” zalacznik_nr_10_do_opz_-_odleglosci_pomiedzy_poszczegolnymi_miejscowosciami_w_ganicy_gminy__z-kp_271_9_2018.xlsx

k) załącznik nr 11 – pn.: „Projekt Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego – w zakresie gospodarki odpadami” zalacznik_nr_11_do_opz_-_projekt_regulaminu_utrzymania_czystosci_i_porzadku_na_terenie_zgrp_-_w_zakresie_gospodarki_odpadami_komunalnymi.pdf

l) załącznik nr 12 – pn.: „Podział terenu Związku Gmin Regionu Płockiego na sektory” zalacznik_nr_12_do_opz_-_podzial_terenu_zwiazku_gmin_regionu_plockiego_na_sektory__z-kp_271_9_2018.odt

4. Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy” zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty_z-kp_271_9_2018.pdf
5.  Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ” zalacznik_nr_2_-_formularz_jedz_z-kp_271_9_2018.doc
6.  Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców” zalacznik_nr_3_do_siwz_-_informacje_dotyczace_podwykonawcow_z-kp_271_9_2018.pdf
7. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”  zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_z-kp_271_9_2018.pdf
8.  Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego” zalacznik_nr_5_do_siwz_-_zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_z-kp_271_9_2018.pdf
9.  Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług” zalacznik_nr_6_do_siwz_-_wykaz_uslug_z-kp_271_9_2018.pdf
10. Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych    dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami” zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wykaz_narzedzi_z-kp_271_9_2018.pdf
11. Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób” zalacznik_nr_8_do_siwz_-_wykaz_osob_z-kp_271_9_2018.pdf
12.  Załącznik nr 9 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny RODO”; zalacznik_nr_9_-_obowiazek_informacyjny_rodo_z-kp_271_9_2018.pdf
13.  Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Projekt umowy”, zalacznik_nr_10_do_siwz_-_projekt_umowy_z-kp_271_9_2018.pdf
1) załącznik nr 4 do umowy – umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych zalacznik_nr_4_do_umowy_-_umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych_z-kp_271_9_2018.pdf


[Liczba odsłon: 1374203]

przewiń do góry