Wersja archiwalna 2022-04-06 22:26:37
UWAGA !!!
Zgodnie z art. 135 ust.2 i 6 Ustawy PZP Zamawiający poniżej udostępnia treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
Treść zapytań i wyjaśnień zapisów treści SWZ – zmiana treści SWZ
załącznik pn.: 'UWAGA po zmianiach - Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf"
Płock, 14.03.2022
Z-KP.271.1.2022
„Dostawa fabrycznie nowych, niskoemisyjnych autobusów wyposażonych w silnik DIESEL spełniających minimum normę EURO VI”
w ramach zadania pn. „Zakup niskoemisyjnego taboru na potrzeby transportu publicznego dla Gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego” współfinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład. Programu Inwestycji Strategicznych.
PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości równej lub wyższej niż kwoty określone w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 PZP
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy PZP, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Niniejsze postępowanie DOTYCZY zamówienia związanego z realizacją projektu pn. „ Zakup niskoemisyjnego taboru na potrzeby transportu publicznego dla Gmin członków Związku Gmin Regionu Płockiego”
Projekt jest współfinasowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład. Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający przed wszczęciem postępowania przeprowadził wstępne konsultacje rynkowe zgodnie z art. 84 ustawy Pzp , zwracając się o udzielenie informacji, w zakresie niezbędnym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem technicznym, organizacyjnym i ekonomicznym. W związku z powyższym Zamawiający uzyskał wiedzę m.in. w zakresie: opisu przedmiotu zamówienia wz opisu parametrów oraz typów zespołów i podzespołów autobusów klasy MAXI, MIDI, MINI, specyfikacji warunków zamówienia, istotnych postanowień umowy, oszacowania kosztów zamówienia, warunków udziału w postępowaniu; czasu potrzebnego na realizację przedmiotu zamówienia oraz możliwości nie dzielenia zamówienia na części ze względu na specyfikę i rozmiar zamówienia.
Protokół z konsultacji został zamieszczony na stronie http://www.zgrp.bip.org.pl/id/396
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2022-03-14 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-04-06 22:26:37
- Liczba odsłon: 6946
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: 2022-03-14 15:53:16 2022-03-14 15:54:09 2022-03-14 16:01:37 2022-03-14 16:02:39 2022-03-14 16:08:12 2022-03-14 16:08:14 2022-03-14 16:09:06 2022-03-14 16:09:47 2022-03-14 16:10:02 2022-04-06 22:22:44 2022-04-06 22:26:37 2022-04-06 22:42:29 2022-04-06 22:46:45 2022-04-07 08:20:03 2022-04-07 08:20:58 2022-04-07 13:43:51 2022-04-12 10:01:22 2022-04-12 10:02:07 2022-04-12 10:02:27 2022-04-12 14:51:40 2022-04-14 21:02:31 2022-04-14 21:03:36 2022-04-20 14:05:50 2022-04-20 14:06:55