Płock, dn. 05 września 2018 r.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania


Płock, dn. 04 września 2018 r.


Płock, dn. 30 sierpnia 2018 r.

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_z-kp.271.8.2018.pdf
  2. Informacja dotycząca zmiany treści SIWZ informacja_dotyczaca_zmiany_tresci_siwz_z-kp.271.8.2018.pdf
  3.  Załącznik nr 14 do SIWZ - Klauzula informacyjna zalacznik_nr_14_do_siwz_-_klauzula_informacyjna_z-kp.271.8.2018.pdf


Płock, dn. 29 sierpnia 2018 r.

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
„ Usługa utrzymania bezdomnych psów  z terenu gmin członkowskich Związku Gmin Regionu Płockiego w schronisku   z zapewnieniem ich odłowienia, transportu z miejsca odłowienia do schroniska i utrzymania psa w schronisku, opieki weterynaryjnej oraz przeprowadzenie obowiązkowych zabiegów kastracji i sterylizacji wraz z weterynaryjna opieką pozabiegową”. Znak sprawy nr. : Z-KP.271.8.2018.

UWAGA!
Wydłużono termin składania ofert  do dnia 3 września  2018r., do godz. 15:00.

Płock, dn. 27 sierpnia 2018 r.

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

odpowiedzi_na_pytania_wykonawcow_z-kp_271_8_2018.pdf



Płock, dn. 22 sierpnia 2018 r.

"Usługa utrzymania bezdomnych psów z terenu gmin członkowskich Związku Gmin Regionu Płockiego w schronisku z zapewnieniem ich odłowienia, transportu z miejsca odłowienia do schroniska i utrzymania psa w schronisku, opieki weterynaryjnej oraz przeprowadzenia obowiązkowych zabiegów kastracji i sterylizacji wraz z weterynaryjną opieką pozabiegową"

PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych


Dokumenty do pobrania:

  1. Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowieniu_z-kp_271_8_2018.pdf
  2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_z-kp_271_8_2018.pdf
  3. Załącznik nr 1 do SIWZ – pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia” : opis_przedmiotu_zamowienia_-_zalacznik_nr_1.pdf
  4. Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”: formularz_oferty_-_zalacznik_nr_2.pdf
  5. Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania”: oswiadczenie_dotyczace_braku_podstaw_wykluczenia_z_postepowania_-_zalacznik_nr_3.pdf
  6. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: "Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych": oswiadczenie_w_trybie_art._22_ust_1_ustawy__-_prawo_zamowien_publicznych_-_zalacznik_nr_4.pdf
  7. Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”: zobowiazanie_podmiotu_trzeciego_-_zalacznik_nr_5.pdf
  8. Załącznik nr 6 do „SIWZ” – pn.: Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne”: oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_wydania_wobec_niego_prawomocnego_wyroku_sadu_na_podstawie_art._24_ust._1_pkt_15_ustawy_-_prawo_zamowien_publicznych_-_zalacznik_nr_6.pdf
  9. Załącznik nr 7 do „SIWZ” – pn.: Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne”: oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_orzeczenia_wobec_niego_tytulem_srodka_zapobiegawczego_zakazu_ubiegania_sie_o_zamowienie_publiczne_-_zalacznik_nr_7.pdf
  10. Załącznik nr 8 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy oo braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenia na karę ograniczenia wolności lub grzywny": oswiadczenie_wykonawcy_o_braku_wydania_prawomocnego_wyroku_sadu_skazujacego_za_wykroczenia_na_kare_ograniczenia_wolnosci_lub_grzywny_-_zalacznik_nr_8.pdf
  11. Załącznik nr 9 do „SIWZ” – pn.: „Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych”: oswiadczenie_wykonawcy_o_niezaleganiu_z_oplacaniem_podatkow_i_oplat_lokalnych_-_zalacznik_nr_9.pdf
  12. Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”: oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_-_zalaczbnik_nr_10.pdf
  13. Załącznik nr 11 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług”:  wykaz_uslug_-_zalacznik_nr_11.pdf
  14.  Załącznik nr 12 do „SIWZ” - pn.: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych    dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami”: wykaz_narzedzi_wyposazenia_zakladu_i_urzadzen_technicznych_dostepnych_wykonawcy_-_zalacznik_nr_12.pdf
  15. Załącznik nr 13 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”: wykaz_osob_-_zalacznik_nr_13.pdf
  16. Załącznik nr 14 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Bielsk”: obowiazek_informacyjny_gminy_bielsk_-_zalacznik_nr_14.pdf
  17. Załącznik nr 15 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Brudzeń Duży”: obowiazek_informacyjny_gminy_brudzen_duzy_-_zalacznik_nr_15.pdf
  18. Załącznik nr 16 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Bulkowo”: obowiazek_informacyjny_gminy_bulkowo_-_zalacznik_nr_16.pdf
  19. Załącznik nr 17 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Gąbin”: obowiazek_informacyjny_miasta_i_gminy_gabin_-_zalacznik_nr_17.pdf
  20. Załącznik nr 18 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Słupno”: obowiazek_informacyjny_gminy_slupno_-_zalacznik_nr_18.pdf
  21. Załącznik nr 19 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Staroźreby”: obowiazek_informacyjny_gminy_starozreby_-_zalacznik_nr_19.pdf
  22. Załącznik nr 20 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny - gm. Stara Biała”: obowiazek_informacyjny_gminy_stara_biala_-_zalacznik_nr_20.pdf
  23. Załącznik nr 21 do „SIWZ” - pn.: „Projekt umowy”: projekt_umowy_-_zalacznik_nr_21.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1472866]

przewiń do góry