Płock, dnia 13.06.2018 r.

SPROSTOWANIE TREŚCI ZAWIADOMIENIA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

z dnia 16 maja 2018 r.

O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA: BUDOWĘ DWUNASTU (12) PUNKTÓW SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ,                       W GMINACH NALEŻĄCYCH DO ZWIĄZKU GMIN REGIONU PŁOCKIEGO”

 

Zamawiający:

Związek Gmin Regionu Płockiego

Z siedzibą w Płocku, ul. Zglenickiego 42

09-411 Płock

Tel. 24 366-03-00, fax. 24 366-03-00

 

Nr Sprawy: Z-KP.271.4.2018

Zamawiający zawiadamia, że w treści zawiadomienia o unieważnieniu postępowania z dnia 16 maja 2018 r. o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieorganicznego na Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych                   w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego” dokonano niezamierzonej omyłki pisarskiej.

W związku z tym, dotychczasowe brzmienie:

„Zamawiający — Związek Gmin Regionu Płockiego działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach Wdanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy, na: „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego" w części I, II, III, V zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w części IV, XII zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Uzasadnienie:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 3 692 312,00 zł brutto z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:

Część I - 247 464,00 zł brutto

Część II - 295 803,00 zł brutto

Część III - 295 803,00 zł brutto

Część IV - 359 025,00 zł brutto

Część V - 350 907,00 zł brutto

Część VI – 289 653,00 zł brutto

Część VII – 342 543,00 zł brutto

Część VIII – 359 394,00 zł brutto

Część IX – 252 568,00 zł brutto

Część X – 308 226,00 zł brutto

Część XI – 272 494,00 zł brutto

Część XII – 355 704,00 zł brutto

Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W   przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę: JARMAR Sp. z o.o. ul. Konwaliowa 1, 09-520 Łąck— cena:

 

Część I – 494 928,00 zł brutto

Cześć II – 754 297,65 zł brutto

Cześć III – 532 445,40 zł brutto

Cześć V – 631 632,60 zł brutto,

Okres gwarancji – 36 miesiące;

W związku z tym, że ceny zaproponowane przez oferenta znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I, II, III, V.

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem                      pkt. 2 i 3.

W niniejszym postępowaniu w części IV i XII w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 14:30 dnia 11 maja 2018 r. nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z przepisami art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w w/w częściach”.

 

otrzymuje brzmienie: 

„Zamawiający — Związek Gmin Regionu Płockiego działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach Wdanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustawy, na: „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj,                         w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego" w części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w części IV, XII zostało unieważnione z przyczyn określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Uzasadnienie:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 2 611 848,24 zł brutto z podziałem na poszczególne części zamówienia tj.:

Część I – 176 680,42 zł brutto

Część II – 210 074,92 zł brutto

Część III – 184 675,42 zł brutto

Część IV – 259 459,42 zł brutto

Część V – 252 632,92 zł brutto

Część VI – 206 015,92 zł brutto

Część VII – 244 391,92 zł brutto

Część VIII – 257 861,42 zł brutto

Część IX – 177 541,42 zł brutto

Część X – 218 500,42 zł brutto

Część XI – 170 826,62 zł brutto

Część XII – 253 187,42 zł brutto.

Jest to jednocześnie kwota, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

W przedmiotowemu postępowaniu złożono dwie oferty:

1) oferta nr 1: ROB BUD Sp.z  o.o. Spółka Komandytowa, ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż  – cena:  

Część VI –     289 000,00 zł brutto

Część VII –     342 454,14 zł brutto

Część VIII –     359 000,00 zł brutto

Część IX –      252 399,69 zł brutto

Część X –      308 000,61 zł brutto

Część XI –      272 302,32 zł brutto

Okres gwarancji: 36 miesięcy;

 

2) oferta nr 2: JARMAR Sp. z o.o. ul. Konwaliowa 1, 09-520 Łąck – cena:

Część I –       494 928,00 zł brutto

Część II –       754 297,65 zł brutto

Część III –       532 445,40 zł brutto

Część V –       631 632,60 zł brutto

Okres gwarancji: 36 miesięcy.

 

W związku z tym, że ceny zaproponowane przez oferentów znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zgodnie                       z przepisem art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI.

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem                      pkt. 2 i 3.

W niniejszym postępowaniu w części IV i XII w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz. 14:30 dnia 11 maja 2018 r. nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z przepisami art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w w/w częściach”.


Płock, dn. 13.06.2018 r.

Z–KP.271.4.2018

SPROSTOWANIE TREŚCI INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT

z dnia 11 maja 2018 r.

w zakresie kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia publicznego

 

Zamawiający zawiadamia, że w treści informacji z otwarcia ofert z dnia 11 maja 2018 r.
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj
i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”
dokonano niezamierzonej omyłki pisarskiej.

W związku z tym, dotychczasowe brzmienie:

„Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 3 692 312,00 zł:

Część I - 247 464,00 zł brutto

Część II - 295 803,00 zł brutto

Część III - 295 803,00 zł brutto

Część IV - 359 025,00 zł brutto

Część V - 350 907,00 zł brutto

Część VI – 289 653,00 zł brutto

Część VII – 342 543,00 zł brutto

Część VIII – 359 394,00 zł brutto

Część IX – 252 568,00 zł brutto

Część X – 308 226,00 zł brutto

Część XI – 272 494,00 zł brutto

Część XII – 355 704,00 zł brutto”

 

otrzymuje brzmienie: 

„Zamawiający zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 2 611 848,24 zł:

Część I – 176 680,42 zł brutto

Część II – 210 074,92 zł brutto

Część III – 184 675,42 zł brutto

Część IV – 259 459,42 zł brutto

Część V – 252 632,92 zł brutto

Część VI – 206 015,92 zł brutto

Część VII – 244 391,92 zł brutto

Część VIII – 257 861,42 zł brutto

Część IX – 177 541,42 zł brutto

Część X – 218 500,42 zł brutto

Część XI – 170 826,62 zł brutto

Część XII – 253 187,42 zł brutto”.


 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty informacja

Płock, dnia 16 maja 2018 r. 

 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zawiadomienie


Płock, dnia 11 maja 2018 r.

Z-KP.271.4.2018

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.

 „Budowę dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego”

 

Zamawiający zgodnie z art.86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 z późn. zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia  zamierza przeznaczyć kwotę brutto 3 692 312,00 zł:

Część I –       247 464,00 zł brutto

Część II –      295 803,00 zł brutto

Część III –     295 803,00 zł brutto

Część IV –    359 025,00 zł brutto

Część V –     350 907,00 zł brutto

Część VI –    289 653,00 zł brutto

Część VII –   342 543,00 zł brutto

Część VIII –  359 394,00 zł brutto

Część IX –    252 568,00 zł brutto

Część X –     308 226,00 zł brutto

Część XI –    272 494,00 zł brutto

Część XII -    355 704,00 zł brutto

 

Do terminu złożenia ofert, tj. do dnia 11.05.2018 r. godz. 14:30 wpłynęły 2 oferty:

Lp

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena ofertowa brutto (zł)

Termin realizacji

Okres gwarancji

Warunki płatności

 

1.

 

ROB BUD Sp.z  o.o. Spólka Komandytowa

Ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż

 

1 823 156,76:

Część VI –      289 000,00

Część VII –     342 454,14

Część VIII –    359 000,00

Część IX –      252 399,69

Część X –       308 000,61

Część XI –      272 302,32

 

Następny dzień po dniu podpisaniu umowy, do dnia 02.11.2018r. zgodnie z SIWZ

 

 

36 miesięcy zgodnie z SIWZ

+

12 miesiące

(wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy)

 

30 dni

 

2.

 

JARMAR Sp. z o.o.

ul. Konwaliowa 1, 09-520 Łąck

 

2 413 303,65:

Część I –        494 928,00

Część II –       754 297,65

Część III –      532 445,40

Część V –       631 632,60

 

Następny dzień po dniu podpisaniu umowy, do dnia 02.11.2018r. zgodnie z SIWZ

 

 

36 miesięcy zgodnie z SIWZ

+

12 miesiące

(wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z ofertą Wykonawcy)

 

30 dni




Płock, dn.07.05.2018r

Odpowiedzi na pytania wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

pytania_i_odpowiedzi_wyjasnienia_do_siwz.pdf


Płock, dn.02.05.2018r

Modyfikacja treści SIWZ
1. Informacje o zmianie treści SIWZ informacja_o_zmianie_tresci_siwz.pdf
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf
3. SIWZ po zmianach siwz_po_zmianach.pdf

UWAGA! Wydłużono termin składania ofert do dnia 11 maja 2018r., do godz. 14:30.


Płock, dn.02.05.2018r

Odpowiedzi na pytania wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

odpowiedzi_na_pytania.pdf



Płock, dn.30.04.2018r

Odpowiedzi na pytania wykonawców

Zamawiający publikuje pytania i odpowiedzi:

Odpowiedzi_na_zapytania_dotyczace_tresci_siwz.pdf



PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych

Budowa dwunastu (12) Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj, w gminach należących do Związku Gmin Regionu Płockiego


Dokumenty do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_pszok.pdf
  2. Opis przedmiotu zamówienia: pszok_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf
  3. Ogłoszenie o zamówieniu: pszok_ogloszenie_o_zamowieniu.pdf
  4. Wzór umowy: pszok_wzor_umowy.pdf
  5. Załącznik nr 7 do 18 - Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PF-U)pszok_programy_funkcjonalno-uzytkowe_pfu.zip
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1475716]

przewiń do góry