ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY



I.                    Wybór oferty najkorzystniejszej

 

Na podstawie art. 92 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915 1146 i 1232), zwanej dalej „ustawą” zawiadamiam o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla programów sektorowych opracowanych w ramach projektu pn. „Współpraca w ramach Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Płockiej kluczem do zintegrowanego rozwoju subregionu” realizowanego przez Związek Gmin Regionu Płockiego i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013”.

 

Ofertę najkorzystniejszą złożył Wykonawca Daniel Maranda Pracownia Analiz Środowiskowych Asanga, Ul. Osada Ojców 38, 04-211 Warszawa, na kwotę oferowaną brutto 35 670,00 zł, który uzyskał maksymalną liczbę punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, tj. 95.

 

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena brutto (PLN)

Termin realizacji

Liczba punktów

1

FPP Enviro Sp. z o.o.

Ul. Wilcza 50/52, 00-679 Warszawa.

102 090,00

 

11.05.2015

Oferta odrzucona

2

Fundeko Korbel, Krok-Baściuk Sp.j.

Ul. Przejazd 4/77, 02-654 Warszawa

48 954,00

11.05.2015

70,58

3

EKOSTANDARD Pracownia Analiz Środowiskowych

Ul. Wiązowa 1b/2,

62-002 Suchy Las

44 280,00

11.05.2015

77,50

4

ATMOTERM S.A

Ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole

97 271,20

15.05.2015

35,01

5

Ekovert Łukasz Szkudlarek

Ul. Średzka 39/1 54-001 Wrocław

116 700,00

15.05.2015

Oferta odrzucona

6

Daniel Maranda Pracownia Analiz Środowiskowych Asanga

Ul. Osada Ojców 38, 04-211 Warszawa

35 670,00

11.05.2015

95

 

 

II.                  Wykonawcy wykluczeni

 

W toku badania i oceny ofert Zamawiający wykluczył wykonawcę FPP Enviro Sp. z o.o.

 

Uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232), zwanej dalej „ustawą”. Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, co w konsekwencji, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp wyklucza wykonawcę z postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

w dniu 23.03.2015 wezwano wykonawcę do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP następujących dokumentów:

1.      Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zgodnie z Rozdziałem VI ust. I pkt 1 c) SIWZ. Wykonawca do oferty dołączył wykaz osób, jednak nie przedstawił w nim zakresu wykonywanych przez te osoby czynności (tj. nie wskazał konkretnych czynności, jakie w ramach przedmiotu zamówienia określonego w Dziale II SIWZ będą wykonywały wskazane osoby). Wykonawca wskazał, że dysponować będzie jedną osobą. W opisie czynności dla tej osoby Wykonawca napisał jedynie, że będzie „współautorem opracowań”. Taki opis jest zbyt lakoniczny oraz prowadzi do twierdzenia, że Wykonawca dysponuje zbyt małą liczbą osób w celu właściwej realizacji zamówienia – skoro wskazana osoba nie będzie odpowiedzialna za całość prac, jako  „współautor”. Ponadto, na podstawie art. 87 ust. 1 Ustawy wykonawca został wezwany do wyjaśnień w sprawie złożonej informacji dotyczącej podwykonawców. Wykonawca w złożonej informacji w miejscu oświadczenia nie zaznaczył, czy będzie lub nie będzie dla potrzeb realizacji zamówienia zatrudniał podwykonawców. W tabeli, w której należało wskazać, zakres zamówienia, jaki zostanie powierzony podwykonawcy, Wykonawca napisał: „Wykonanie cześć prac kameralnych”. Wykonawca został wezwany do wyjaśnienia, czy Wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców oraz znaczenia sformułowania „prace kameralne”. Na podstawie złożonej informacji, Zamawiający może jedynie domniemywać, że Wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców.

2.      Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z Rozdziałem VI ust. I pkt 1 d) SIWZ. Wykonawca nie dołączył do oferty wskazanego dokumentu.

 

Wykonawca  nie uzupełnił ww. dokumentów oraz nie złożył wymaganych wyjaśnień.

 

Ponadto, w toku badania i oceny ofert Zamawiający wykluczył również wykonawcę Ekovert Łukasz Szkudlarek.

 

Uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232), zwanej dalej „ustawą”. Wykonawca nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, co w konsekwencji, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp wyklucza wykonawcę z postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

w dniu 23.03.2015 wezwano wykonawcę do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ ust. II pkt 2. Wykonawca nie dołączył do oferty wskazanego dokumentu. Przedstawiony odpis z CEIDG dotyczy innego podmiotu gospodarczego, tj. firmy Pracownia Inwestproj Wojciech Osak.

Ponadto, w dniu 23.03.2015 zamawiający wezwał wykonawcę na podstawie art. 87 ust. 1 do wyjaśnień w sprawie informacji dotyczącej podwykonawców. Wykonawca do oferty nie dołączył informacji dotyczącej podwykonawców. Na tej podstawie Zamawiający może jedynie domniemywać, że Wykonawca nie będzie zatrudniał podwykonawców.

 

Wykonawca nie uzupełnił dokumentów we wskazanym terminie oraz nie złożył wyjaśnień.

 

 

III.                Informacja o terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta

 

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – w niniejszym postępowaniu umowa może zostać zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.



MODYFIKACJA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Zamawiający, w wyniku identyfikacji omyłek pisarskich w treści zamieszczonego OPZ, umieszcza poniżej prawidłowy dokument:


Opis przedmiotu zamówienia:

opz_soos.docx




PRZETARG NIEOGRANICZONY

o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla programów sektorowych opracowanych w ramach projektu pn. „Współpraca w ramach Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Płockiej kluczem do zintegrowanego rozwoju subregionu” realizowanego przez Związek Gmin Regionu Płockiego i współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013



Dokumenty do pobrania:
  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: siwz_soos.doc
  2. Opis przedmiotu zamówienia: opz_soos.pdf
  3. Ogłoszenie o zamówieniu: ogloszenie_o_zamowieniu_-_soos.pdf
  4. Wzór umowy: wzor_umowy_soos.pdf
  5. Projekt Koncepcji spójnej gospodarki wodno-ściekowej: koncepcja_gospodarki_wodno_sciekowej_-_projekt.pdf
  6. Projekt Strategii zrównoważonego transportu: strategia_zrownowazonego_transportu_-_projekt.pdf
  7. Opinie PWIS: opinie_pwis.pdf
  8. Opinie RDOŚ: opisnie_rdos.pdf


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-03-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-03-25 16:45:29
  • Liczba odsłon: 1570
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1469566]

przewiń do góry