Płock 03.07.2024

Numer referencyjny postępowania: DAO.271.5.2024.MZ

Zapytanie o cenę  

Zamawiający Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł prowadzonym bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na Pełnienie Obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:

,,Kompleksowa usługa w zakresie demontażu, odbioru, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie,
zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami, pokryć dachowych oraz płyt stanowiących osłonę balkonów i innych elementów zawierających azbest
z zabudowań indywidualnych i wspólnot mieszkaniowych z terenu Miasta Płocka”

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-07-03 21:51:24
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-03 22:10:57
  • Liczba odsłon: 21
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1404291]

przewiń do góry